Apskats: Farmasi Terracotta Mono acu ēnas

Jau vairākus mēnešus es meklēju jaunas acu ēnas. Sarežģītu šo uzdevumu padarīja tas, ka man bija skaidrs līdz pašai niecīgajai detaļai, kādām tieši tām vajadzētu būt. Es zināju, ka tām jābūt maigi rozā, taču krāsa nedrīkst būt pārāk gaiša un neizteiksmīga. Tai vajadzīgs raksturs. Ēnām jābūt spīdīgām, taču tādām, lai tās varētu lietot gan dienas, gan nakts grimā. Tekstūrai jābūt samtainai un biezai.

Vai redzat, kāpēc jaunu acu ēna atrašana man nebija nemaz tik viegla? Bet es to izdarīju! “Drogās” ieraudzīju Farmasi kosmētikas stendu, ko iepriekš nebiju pamanījusi. Melnais, askētiskais noformējums un cena lika domāt par MAC vai Gosh lētāku pakaļdarinājumu, taču biju patīkami pārsteigta, izmēģinot vairākas Farmasi acu ēnas. Terracotta Mono acu ēnu tekstūra bija tieši tāda, kādu biju tik ilgi meklējusi, un arī rozā tonis bija ļoti tuvs manis iedomātajam.

Ļāvos mirkļa impulsam un nopirku ne tikai rozā toni, bet arī kādu krietni drosmīgāku — ļoti, ļoti spīdīgu tumši pelēku, gandrīz melnu toni, kas ir pati ballīšu meikapa esence.

Mani vienmēr ir baidījušas ļoti tumšas acu ēnas, jo, kā rāda pieredze, daudzas no tām (un tas īpaši jāatiecina uz Farmasi cenu kategorijas produktiem) ir grūti uzklāt vienmērīgi, to tekstūra ir pārāk “nekāda”, katra mazākā neprecizitāte redzama kā uz delnas, un tādēļ arī meikaps izskatīsies visai nožēlojami, ja vien neesi profesionāle. Farmasi ēnas mani patīkami pārsteidz, jo tās klājas ļoti viegli un arī to sapludināšana ar cita toņa ēnām neprasa ne mazākās pūles.

Divu toņu ēnu uzklāšana un sapludināšana man neprasīja vairāk par pāris minūtēm, bet rezultāts bija lielisks.

Turklāt abas Farmasi ēnas izrādījās arī ļoti noturīgas, un, atgriežoties mājās pavisam vēlā piektdienas naktī manas acis izskatījās tikpat labi kā izejot no mājām.

Es nopirku divu toņu Farmasi Terracotta Mono ēnas — 06 un 13 (visu toņu klāstu var apskatīt šeit, bet “Drogās” tie visi nav pieejami). Kopumā esmu ļoti apmierināta ar savu pirkumu, jo kvalitāte krietni pārsniedz to, kādu varētu gaidīt no šīs cenu kategorijas produktiem — katrs tonis maksāja Ls 3,99. Šis pirkums mani īpaši iepriecināja tāpēc, ka bieži esmu vīlusies Latvijā nopērkamo acu ēnu piedāvājumā — tas lielākoties ir vai nu ļoti dārgs, vai arī visai nekvalitatīvs. Farmasi Mono Terracotta ēnas, manuprāt, apvieno gan izdevīgu cenu, gan labu kvalitāti.

(Man jāatvainojas, ka nevaru parādīt, kā acu ēnas izskatās uz ādas. Fotoaparāts saniķojies, un šoreiz tā pamatīgi!)

One thought on “Apskats: Farmasi Terracotta Mono acu ēnas

Komentēt

