Apskats: Essence Vampire’s Love acu ēnas un želejveida vaigu sārtums

Šodien ļāvos impulsam un iegādājos divus acīmredzami “Krēslas” iedvesmotus kosmētikas produktus. Abi ir no Essence Vampire’s Love kolekcijas — jāatzīst, kopumā kolekcija man ļoti patika, kaut arī tajā pārstāvēti tumšie un dramatiskie toņi, kurus lietoju ļoti reti.

Acu ēnu palete “Love at forst bite”

Acu ēnu paletē ir seši toņi — visi piesātināti un spīdīgi. Spīdīguma gradācijas gan ir atšķirīgas — no sudrabainā toņa, kas pats par sevi ir vieni vienīgi spīdumi, līdz tumši pelēkajam, kurā spīdumi nav pārāk uzkrītoši. Toņi galvenokārt tumši — divi melni, viens tumši pelēks un tumši violets tonis, kā arī divi gaišāki — sudrabainais un gaiši rozā. Mans mīļākais tonis ir zeltaini melnais — acis izskatās ļoti tumšas, taču gaismā ļoti skaisti atspīd zeltainie mirdzumiņi. Mans padoms — šo toni labāk klāt ar otiņu vai pat pirkstiem, noteikti ne acu ēnu aplikatoru, jo viss zeltainums paliek uz tā, un acis sanāk vienkārši melnas.

Visi toņi ir samtaini un viegli klājas. Grimam var izmantot gan vienu atsevišķu toni, gan arī kombinēt vairākus. Man vislabāk patīk kombinācija violetais + tumši pelēkais tonis, bet variācijas var būt ļoti dažādas. Kopumā ar pirkumu esmu ļoti apmierināta, tāpat kā ar tā cenu — Ls 2,79.

Vaigu sārtums (tonis “Bloody Mary”)

Mans otrais pirkums bija tās pašas sērijas želejveida vaigu sārtums. Atzīšos, nopirku tikai ziņkārības pēc. Pieejams tikai viens tonis — Bloody Mary. Želeja ir tumši sarkana un neizskatās pēc nekā tāda, ko gribētos likt uz saviem vaigiem. Bet rezultāts mani pārsteidza — tonis nav nemaz tik spilgts, kā biju domājusi. Tas ir gaiši rozā, tikai nedaudz spilgtāks par vaiga sārtuma toni, ko parasti lietoju (man ir gaiša āda, tāpēc arī vaigu sārtumu lietoju gaišu un neuzkrītošu).

Bet… man nepatika uzklāšana. Man šķiet, ka konsistence nav piemērota. Nevarēju to izpludināt tik ļoti, cik gribēju, jo procesa laikā želeja jau paspējusi no sejas nožūt. Un ja uz sejas klāju to vairākas reizes, lai iegūtu vēlamo toni, pirksti nez kāpēc kļūvuši spilgti sarkani, kaut arī vaigi nav ne tuvu tādi. 😀 Kopumā — ķēpīgi, ne pārāk viegli un rezultāts varētu būt labāks. Cena — Ls 1,99, tātad vismaz nav, ko nožēlot.

2 thoughts on “Apskats: Essence Vampire’s Love acu ēnas un želejveida vaigu sārtums

    • Annija saka:

      Kolekcija ir interesanta, un vaigu sārtums nav vienīgā dīvainā lieta tajā. Vēlāk nopirku arī kaut ko, kas tiek saukts par “volumizing lash powder”, bet patiesībā ir, nu… man atgādina irt sākušu birku. 😀 Burciņā ir tādi kā pavisam smalki atgriezumi no tā slīdīgā birku auduma. Lietot vajagot tā — viena kārta skropstu tušas, pēc tam ātri virsū to “pūderi”, kamēr tuša nav nožuvusi, un tad vēl vienu tušas kārtu. Mazlietiņ jau efekts no tā ir, bet man vienalga tas šķiet viens no jocīgākajiem kosmētikas produktiem, kas man jebkad bijis. Sastāvu, viltnieki, arī noslēpuši.

Komentēt

