…and the worst of 2011

Iepriekš rakstīju par tiem latviešu modes zīmoliem, kas mani 2011. gadā patīkami iepriecinājuši. Šajā ierakstā tieši otrādi — atskatīšos uz 2011. gada… nu, ne sliktākajiem, bet, teiksim tā, manuprāt, stipri pārvērtētiem zīmoliem un to piedāvātajiem modes/dizaina priekšmetiem.

RĪGA krekli

Tas, protams, ir tikai mans ne-profesionāļa un ne-eksperta viedoklis, bet tā man joprojām ir mīkla, kā parasts vienkrāsains t-krekls bez kādas sevišķas idejas vai dizaina spējis iekarot tādu popularitāti. Ja tomēr domā, ka RĪGA krekls ir tieši tas, kas tev vajadzīgs, neatturēšu — vari to pasūtīt miesai.lv online veikalā (un pie reizes arī pieskaņotu bezdizaina auduma maisiņu).

 

WhimsicalAgnesiga plānotājs

Vēl viena lieta, kuras popularitāte nebeidz mani pārsteigt. Man ļoti patīk glīti plānotāji, taču man šķiet, ka manam plānotājam būtu jābūt centrētam ap manu, nevis Agneses Kleinas dzīvi. Ja tu domā citādi, plānotāju vari iegādāties šeit.

 

Sliipii aromātiskās atpūtas brilles

Nu, teikšu vienkārši tā, ka es varu iedomāties 500+ labus veidus, kā iztērēt 18 latus. Kā jau nojaušat, ar lavandu pildītas guļambrilles nav viens no tiem.

 

Varbūt kādai ir padomā kāds saraksta papildinājums? 🙂

 

Attēli: no miesai.lv, whimsicalagnesiga.com un Sliipii Facebook lapas.

5 thoughts on “…and the worst of 2011

  1. Evija saka:

    Manuprāt, nav jau tās sliktākās lietas. Par plānotāju pilnībā piekrītu, labāk nopirkt vienkāršu plānotāju un padarīt to personiskāku nevis lietot kādas citas personas lietu, kurā nav nekas no tevis paša.
    Rīgas krekli gan man patīk un domāju, ka tā “sāls” jau arī slēpjas tajā vienkāršībā. Bet nu pati gan sev tādu nepirktu.
    Un tā kā man miega brilles nepatīk pašas par sevi, tad par šīm arī nekādā sajūsmā neesmu, bet ideja jau laba.

    • Annija saka:

      Jā, sākumā jau norādīju, ka varbūt ne gluži sliktākās, bet pārvērtētākās…Manuprāt. 🙂

  2. Jana saka:

    Beidzot ir kāds, kurš pasaka, ka Agneses plānotājs ir sviests, kas par dārgu naudu tiek iebarots kā “luksus prece”. Nu, kas tur tād luksusa??? Neērts, pārbāzts ar visādiem niekiem, nepraktisks… brrrr… der tikai blondīnēm un hipsteriem, kam plānotājs ir kārtējais aksesuārs, nevis darba piederums.

Komentēt

