Par ko modes blogos nerunā

Lai cik dīvaini tas neizklausītos modes blogā, atzīšos — mani vienmēr fascinējusi viegla bezgaumība. Saskaņotas krāsas, klasiski piegriezumi un citas lietas, kuras ievērojot, nav iespējams nošaut greizi — tas viss ir lieliski, taču es liegtu sev tik daudz prieka, aprobežojoties tikai ar to! Mode man šķiet visinteresantākā tad, kad tā pārspīlē, savieno šķietami nesavienojamas lietas, stājas pretī labas gaumes kanoniem. Par modi sāku interesēties tad, kad pirmoreiz ieraudzīju fotogrāfijas no Aleksandra Makvīna modes skates — šķiet, tā pat bija 2009. gada rudens kolekcija, kurā drāmas un kiča netrūka. Tas bija pirms viņa nāves un Sāra Bērtones stāšanās viņa vietā, kopš tā laika diemžēl vairs neredzu zīmola tērpos to enerģiju un radošumu, kas tajos bija Makvīna laikā.

Bet atpakaļ pie pārspīlējuma un kiča — pietiek noskatīties kādu LMFAO klipu, paskatīties uz Nikijas Mināžas, Lady Gaga vai Keitijas Perijas uznācieniem pasākumos, lai atviegloti nopūstos un saprastu, ka es vismaz neesmu vienīgā. Bet lai nu paliek šovbiznesa zvaignes, es gribēju parādīt divas lieliskas dāmas, kuru apģērbs man dažreiz liek sajūsmā noelsties un uzreiz pēc tam uzmanīgi paskatīties apkārt, vai kāds to nav pamanījis. Jo viņu stila nīdēju skaits droši vien ir lielāks nekā cienītāju.🙂

Anna Dello Russo — japāņu Vogue galvenā redaktore un modes atkarīgā. Vienmēr pamanāma.

Dafne Ginesa — Ginesu ģimenes matiniece un viena no pavisam nedaudzajām sievietēm, kas bijušas gana drosmīgas, lai patiešām staigātu Aleksandra Makvīnas “Armadillo” kurpēs.

Secinājumi? Pretēji izplatītiem uzskatiem, kičš ir ļoti, ļoti dārgs.😀

2 thoughts on “Par ko modes blogos nerunā

  1. Baiba saka:

    Abas šīs dāmas ir burvīgas!
    Eh kā es gribētu tos vecos labos laikus un 12 cm papēžus, tagad, trakajā ikdienas skrējienā, nesanāk kārtīgi sapucēties.

Komentēt

