Apskats: Miss Rose 24 toņu acu ēnu palete #1

Pirms Ziemassvētkiem nolēmu mazliet paeksperimentēt un svētkos uzdāvināt sev šādu tādu lētu, taču blogeru vidū salīdzinoši augsti novērtētu kosmētiku, kuru nevar nopirkt Latvijas veikalos. Tā teikt, paskatīties, kas šajā jomā notiek, taču neiecirst pārāk lielu robu maciņā.

Viena no manām Ziemassvētku dāvanām pašai sev bija Miss Rose (ķīniešu “kvalitatīvā gala” zīmola) 24 toņu acu ēnu palete. Acu ēnas ir ļoti (un ar “ļoti” es domāju patiešām “ļoti”!) pigmentētas, mirdzošas, konsistences ziņā — starp krēmveida un pūderveida ēnām. 24 toņu palete pieejama divās variācijās — #1 un #2. Es izvēlējos #1, jo tās toņi man šķita pievilcīgāki — lielāks uzsvars uz brūnajiem un zeltītajiem, mazāks uz koši dzeltenajiem un oranžajiem, kuriem manā meikapā parasti vieta neatrodas.

Iztrūkstošais sarkanīgi rozīgais tonis nav ne ražošanas, ne piegādes (ne pārāk lielo paletīti saņēmu spilvena lieluma iepakojumā — tik rūpīgi tā bija satīta burbuļplēvē), bet gan pašas neveikluma rezultāts! Divreiz paleti izmetu no rokām — plastmasas iepakojums ir saplīsis, un es brīnos, ka tas pats nav noticis ar vairākām ēnām.

Acu ēnu tekstūra ir ļoti mīksta, un tās uz acīm izskatās tikpat spilgtas kā kastītē. Tāpēc šīs ēnas ir piemērotas spilgtam ballīšu grimam vai arī fotosesijām. Man ļoti patīk tīrie un spilgtie toņi. Lai arī man vienmēr licies, ka koši zilas ēnas izskatās ļoti prasti, šīs paletes zilie toņi mani jau gandrīz pārliecinājuši tos kādreiz iekļaut kādā meikapā ballītei.

Līdzīgi kā citas tekstūras ziņā mīkstas ēnas (piemēram, Farmasi Terracotta Mono, par kurām esmu rakstījusi iepriekš), arī šīs dara lietu, kuru nespēju izskaidrot — kad acis uzkrāsotas, pēc dažām minūtēm atgriežoties pie spoguļa, izrādās, ka tās ir… vairāk sapludinājušās pašas un izskatās daudz labāk nekā tad, kad es tās beidzu krāsot. Maģija? 😀

Taču ir kāds milzīgs BET. Ēnas ir neticami nenoturīgas. Nelietojot acu ēnu bāzi, ir vajadzīgas tikai aptuveni trīs stundas, lai ēnas būtu sakrājušās vietā, ko angļu valodā dēvē par “crease” un kam latvisko nosaukumu diemžēl nezinu. Lietojot bāzi (manā gadījumā tā bija Palladio Herbal Eyeshadow Primer), ēnas turas daudz ilgāk — man pagaidām vienkārši vēl nav sanācis ar šīm acu ēnām pavadīt ilgāk par 6-7h, bet tik ilgi ēnas ar bāzi izturēja.

Vienīgā man zināmā vieta, kur šo paleti (un citu Miss Rose kosmētiku, galvenokārt paletes) var iegādāties, ir Bella Hut ebay veikals. Paleti nopirku par nepilniem 20 dolāriem, un kopā ar piegādi šis prieks man izmaksāja nedaudz zem 16 latiem. Kopumā ar pirkumu esmu apmierināta, lai gan palete īsti neder ikdienas lietošanai, jo tās toņi ir pārāk spilgti un mirdzoši. Tomēr es dažreiz kādu no brūnajiem toņiem izmantoju kā laineri — tas izskatās pieņemami arī dienas grimā. Domāju, ka šāda palete vislabāk noderēs fotosesijām un tamlīdzīgiem pasākumiem, kur svarīgs ēnu izteiksmīgums, nevis noturība. Varu atzīties, ka es uz šo paleti biežāk skatos nekā to izmantoju — toņi ir tik glīti, cik vien tie var būt, taču izmantojami īpašos gadījumos.

One thought on “Apskats: Miss Rose 24 toņu acu ēnu palete #1

Komentēt

