Apskats: Gosh Brow Kit un Velvet Touch Eye Primer

Velvet Touch Eye Primer acu ēnu bāze

Esmu nonākusi pie secinājuma, ka acu ēnu bāzei NOTEIKTI jābūt katras sievietes kosmētikas maciņā. Tā sagatavo plakstiņus kosmētikas uzklāšanai, pastiprina acu ēnu krāsu un, pats svarīgākais, ļauj izvairīties no slikta garastāvokļa, kad ieraugi plakstiņa rievā neglīti sakrājušās ēnas (otra briesmīgākā lieta uzreiz pēc tumši brūnas sejas kombinācijā ar sniegbaltu kaklu!). Man ir taukaina āda, un arī plakstiņi sataukojas diezgan ātri, tāpēc nesaprotu, kā varēju bez acu ēnu bāzes tik ilgi iztikt.

Gosh acu ēnu bāze ir želejveida, caurspīdīga. Kad tikko uzklāta, tā šķiet nedaudz taukaina, taču pēc brīža taukainums pazūd. Nosaukumā ietvertais “velvet touch” labi raksturo produktu — āda pēc tā paliek ļoti mīksta un gluda.

Gosh mājaslapā minēts, ka bāze izlīdzina krunciņas ap acīm. Man tādu pagaidām tikpat kā nav, tikai gandrīz nemanāmas līnijas tieši zem apakšējām skropstām. Bet tās ir tik minimālas, ka šķiet neiespējami noteikt, vai pēc bāzes uzklāšanas tās palikušas vēl mazākas.

Tā nedaudz paspilgtina acu ēnu krāsu.

Produkta aprakstā nav minēts, ka tas aizkavētu acu ēnu sakrāšanos plakstiņa rievā, taču tas ir galvenais, ko meklēju bāzē.

Tomēr produktu izmēģināju ar divām nenoturīgākajām acu ēnām manā krājumā — blogā agrāk aprakstīto Miss Rose paleti un Maybelline Eye Studio Quatro ēnas tonī “Vivid Plums”. Man šķita, ka ēnas sāk noiet mazliet vēlāk nekā tad, ja bāzes nav vispār. Taču atšķirība nebija ļoti liela, un šādam mērķim bāze īsti nav derīga.

Kopumā: man ļoti patīk tas, cik samtaina kļūst āda pēc bāzes uzklāšanas, taču es tai neatradu pielietojumu.

Brow Kit uzacu ēnu un vaska komplekts tonī 001

Manas uzacis ir ļoti tumšas, taču ne pārāk biezas, un tas tām liek izskatīties nevienmērīgām un neizteiksmīgām, tāpēc es katru dienu uzacis iekrāsoju ar zīmuli vai ēnām.

Atceros, pirmo uzacu zīmuli nopirku pirms vairākiem gadiem, un tas bija melns. Tā nebija mana labākā ideja. Kopš tā laika esmu pakāpeniski pārgājusi uz gaišākiem toņiem, taču joprojām neesmu apmierināta. Pat toņi, kas ir daudz gaišāki par manu dabīgo uzacu krāsu, tām var likt izskatīties ļoti nedabiski.

Tāpēc man patīk, ka Gosh komplektā ir vairāki toņi (fotogrāfijā tie nezin kāpēc izskatās pelēcīgāki nekā dzīvē), no kuriem izvēlēties un ko jaukt, ja ir tāda nepieciešamība. Es lietoju vidējo toni (augšā pa kreisi) no uzacs sākuma līdz pacēlumam un tumšāko toni (augšā pa labi) uzacs pacēlumam un beigu daļai, kur matiņi ir retāki. Rezultāts izskatās daudz dabiskāks nekā ar zīmuli.

Komplektā ietilpst arī vasks (apakšā pa labi), kas nodrošina, ka uzacis dienas gaitā nebūs nekārtīgas.

Vienīgais iebildums man ir par otiņu. Tā ir aplikators no vienas puses un samērā bieza slīpā otiņa no otras puses. Lai iezīmētu to uzacs daļu, kas no loka iet uz leju, man tomēr vajadzīga smalkāka otiņa.

Kopumā: man produkts ļoti patīk, un es to noteikti lietošu bieži.

Komentēt

