Apskats: Garnier Miracle Skin Perfector

Garnier nesen savām Facebook sekotājām piedāvāja jauku iespēju — pieteikties un saņemt pašām savu Miracle Skin Perfector vēl pirms tā parādīšanās veikalos.

Es saņēmu krēmu tonī nr.2 — gaišāko.

Tātad šis ir pirmais Latvijā nopērkamais BB krēms. Krēmi ir populāri Āzijā, un tie pilda visdažādākās funkcijas — mitrina, nomierina, maskē ādas defektus, aizsargā no saules, darbojas arī kā pretgrumbu krēms un balina ādu. Taču Eiropas tirgum ražotie BB krēmiem nav balinošu īpašību.

Jāatzīst, es ļoti gaidīju šo produktu, un iepriekš lasītie ārzemju blogeru apskati uzkurināja ziņkārību. Attēlu meklētājs dod pārsteidzošu vizuālo materiālu par to, uz ko krēms īsti spējīgs: skaties pati šeit, šeit un šeit.

Kad izmēģināju produktu, biju nedaudz vīlusies. Maskējošais efekts nebija tik izteikt, kā biju gaidījusi pēc ārzemju blogeru aprakstiem. Man nešķiet, ka krēms maskē vairāk kā jebkurš tonējošais mitrinātājs, un diez vai nosukumā minētais vārds “miracle”  ir īsti vietā, jo nekādi brīnumi ar manu ādu nenotika.

Turklāt man ir taukaina āda, un krēms deva ne parāk patīkamu eļļainu sajūtu. Āda sataukojās un sāka spīdēt ātrāk nekā ar tonējošo mitrinātāju (jāņem vērā, ka arī pats krēms piedod nelielu spīdumu).

Taču tonis perfekti saplūda ar manu ādaskrāsu, un esmu pārliecināta, ka citiem ādas tipiem šis produkts der daudz labāk.

Kopumā: es ļoti gribētu šo pruduktu lietot, taču ādas tips neļauj.

3 thoughts on “Apskats: Garnier Miracle Skin Perfector

  1. Elīna S. saka:

    Katrai ādai jāatrod savs. Taukainai nepieciešams likt dažādas sejas maskas, kas savelk poras, bet neaizķipina.🙂

  2. Velvet Mimosa saka:

    Elīn, ne viss tik vienkārši, diemžēl!🙂
    Rigasmetro, paldies par rakstu, šoreiz man, kā līdzīgas ādas īpašniecei raksts ir īpaši noderīgs.

  3. Iveta saka:

    Man ir jaukta tipa āda, bet arī es vīlos produktā, paiet sprīdi izmēģinu, bet ne vasarā….pamēģināšu vēl aukstā sezonā, bet kopumā esmu vīlusies. ja būtu tāss pats bez tās ķipīgās sajūtas uz sejas….

Komentēt

