Apskats: Kerastase Cristalliste līnija

Kerastase Kristalliste ir matu kopšanas produktu līnija, kas paredzēta gariem un dabīgiem matiem, kas samērā ātri taukojas. Tās mērķis ir piešķirt matiem spīdumu, taču netaukot un nepadarīt tos smagus.

Sērijā ietilpst divu veidu šampūni — gariem matiem, kas ir biezi, un tādiem, kas ir smalki, kā arī pieniņš un serums. Nemācēšu teikt par reālo situāciju, taču rekomendētās cenas svārstās no Ls 12,50 par šampūnu līdz Ls 16 par serumu.

Līdzekļiem ir pavisam viegla, patīkama smarža. Es tikai nespēju saprast, ko man tā atgādina.

Es neesmu gluži tā meitene, kurai šī līnija paredzēta — mani mati drīzāk iekļaujas kategorijā “pusgari”, turklāt krāsoju tos jau septiņus gadus. Taču, neskatoties uz to, man ļoti patika Cristalliste produkti, un tie pilda visas funkcijas, ko no matu kopšanas līdzekļiem jebkad esmu gaidījusi.

Lietoju šīs sērijas līdzekļus katru dienu jau trīs nedēļas. Mati ir mirdzoši un galos neizskatās sausi. Pieniņš un serums tikuši galā arī pūkošanos.

Mans mīļākais produkts no šīs sērijas noteikti ir serums. Agrāk esmu lietojusi līdzīgus produktus, taču, atšķirībā no tiem, Cristalliste serums ir vieglāks un nešķiet eļļains. To labi var pamanīt arī matos — tie nesataukojas tik ātri, kā lietojot citus līdzīgus produktus.

Arī pieniņš ir vieglāks par citiem balzāmiem, ko esmu lietojusi.

Kopumā: sērija veidota matu tipam, kas līdzīgs manējam — ātri sataukojas saknēs, bet ir sausi galos. Produkti risina abas problēmas. Tomēr man grūti teikt, vai tie būtu pietiekami nogludinoši sausiem matiem. Iespējams, ka ne.

Man nav nekā slikta, ko pateikt par šo līniju. Tā dara tieši to, ko ražotājs sola (piešķir mirdzumu, paceļ saknes un mazina sausumu galos), tāpēc tā iekarojusi vietu manā visu laiku mīļāko produktu sarakstā.

2 thoughts on “Apskats: Kerastase Cristalliste līnija

Komentēt

