Apskats: LUSH sejas kopšanas līdzekļi

Nekur neesmu pazudusi — cīnījos ar kursa darbu, bet tas nu ir pieveikts, tāpēc man atkal ir laiks pievērsties gan pašai sev, gan jums. Sava nelielā “atvaļinājuma” laikā neesmu slinkojusi un cītīgi izmēģināju vairākus Latvijas kosmētikas tirgus jaunpienācēja LUSH produktus.

Īsumā… LUSH ir Lielbritānijas zīmols, kas piedāvā, kā paši apgalvo, svaigu un ar rokām gatavotu kosmētiku. Piedāvājums ir plašs — no šampūniem un vannas bumbām līdz sejas kopšanas līdzekļiem, sausajām smaržām, garšīgiem lūpu skrubjiem un citiem brīnumiem.

Jāatzīst, ka LUSH veikaliņš Dzirnavu ielā mani piesaista gluži tāpat kā saldumu bodītes mazus bērnus, jo vairākkārt esmu pieķērusi sevi palēninām soli un rūpīgi nopētot skatlogā izliktos labumus. Vienmēr acīs krīt no ielas labi pamanāmie Sunnyside vannas putu pikuči, kas pat man, kaismīgai dušas mīļotājai, varētu likt izbaudīt nesteidzīgu vannu.

Taču šoreiz stāstīšu nevis par vannas kosmētiku, bet gan LUSH sejas kopšanas līdzekļiem. Zinu, zinu, sejas kopšana ir tā pilnīgi individuālā jomā, kur dot vispārīgus padomus vai atsauksmes ir ļoti grūti, jo kas der vienam cilvēkam neder otram un tā tālāk, taču es centīšos.

Aqua Marina sejas tīrītājs

Ražotājs apgalvo, ka Aqua Marina nomierina jutīgu ādu. Sastāvdaļas šeit. Man patīk smarža un netraucē konsistence. Lietošana vienkārša — jāpaņem mazs pikucītis un rokās jāsajauc ar ūdeni, līdz izveidojies tāda kā putriņa vai drīzāk pieniņš… Es dažreiz piku uzreiz lieku uz sejas un tad ar rokām izmasēju. Derēs šim līdzeklim, bet ar skrubjveidīgajiem droši vien labāk tā nedarīt.

Šis bija viens no maniem pirmajiem pirkumiem, ar kuru cerēju uzlabot dermatoloģes izrakstīto agresīvo sejas kopšanas līdzekļu nomocītās ādas stāvokli. Mana āda ir taukaina un problemātiska, taču tajā pašā laikā bieži bija apsārtusi, nedaudz sausa vai jutīga izmantoto līdzekļu dēļ. Man vajadzēja pāris nedēļas veco sejas tīrītāju aizvietot ar Aqua Marina (arī pārējiem līdzekļiem atradu no LUSH nākušus aizvietotājus), un āda kļuva vairs tikai problemātiska un taukaina. 😀 Bez jokiem, man tas šķiet lieliski, jo spīdums un pa kādai pumpai nav nekas nopietns, salīdzinot ar mūžīgo diskomfortu, ko rada jutīga āda.

Dark Angels

Dark Angels tīrītājs/skrubis ir pilnīgs Aqua Marina pretstats. Tas ir paredzēts taukainai ādai, un sastāvā ir skarba kombinācija: dubļi, ogle un tumšais cukurs. Neesmu skrubju cienītāja, tāpēc cenšos šo izmantot pēc iespējas retāk, un, kad to daru, cenšos skrubēties, cik maigi vien iespējams. Manu draugu parasti izjautrina skats, kā mazgāju seju ar šo, jo, sajaucot ar ūdeni, tas vienalga ir tumši pelēks, gandrīz melns. Pamanīju, ka dažos gadījumos, kad uz sejas ir kaut pavisam niecīga taukaina kārtiņa (piemēram, ja ne pārāk sen tā mazgāta ar Aqua Marina), Dark Angels melnums paliek uz sejas arī pēc noskalošanas, un tad agresīvo skrubēšanos var turpināt ar dvieli.

Man šis produkts nepatika, jo likās par skarbu un nepatīkamu, turklāt āda pēc tam nejūtas līdz galam attīrīta, jo tas uz sejas atstāj eļļainu kārtiņu. Bet ir arī labas ziņas — šķiet, tā nepaliek mazāk un nebeigsies vēl veselu mūžību.

Coalface ziepes sejas tīrīšanai

Šis produkts ir diezgan līdzīgs Dark Angels — paredzēts taukainai ādai un tā sastāvā ir ogle, taču tajā ir pavisam maz skrubējošo daļiņu (mazliet ir ziepju gabala maliņās). Coalface kļuvis par manis visbiežāk lietoto LUSH produktu, jo dara tieši to, kas tam jādara — attīra seju un dod pilnīgi tīras sejas sajūtu bez vismazākā taukainuma. Un pietiks ļoti, ļoti ilgam laikam.

Herbalism sejas tīrītājs

Herbalism ir viegli, pavisam minimāli skrubējošs sejas tīrītājs, un šīs īpašības dēļ man patīk daudz labāk par Dark Angels. Līdzīgi kā Aqua Marina, tas nomierina sejas ādu, taču nepamanīju, ka tas cīnītos ar pumpām, kā sola ražotājs. Lai arī paredzēts taukainai ādai, arī tas pilnīgi nenoņem eļļainumu. Kopumā man šis produkts patīk, jo ir ļoti saudzīgs pret ādu.

Tea Tree Water toniks

Kā liecina nosaukums, tas ir viegls toniks, kura galvenā sastāvdaļa ir tējas koka eļļa. Tas it kā ir piemērots manai taukainajai un problemātiskajai ādai, taču man nācās no tā atteikties, jo ap zodu sametās sāpīgas, nespiežamas pumpas. Tiesa gan, esmu pamanījusi, ka tādu reakciju man izraisa pilnīgi visi sejas kopšanas līdzekļi, kuru galvenā sastāvdaļa ir tējas koka eļļa.

Imperialis mitrinošais krēms

Krēms piemērots jaukta tipa ādai un dara tieši to, kas uz iepakojuma rakstīts — mitrina. Vienkārši mitrina. Konsistence ir nedaudz nepierasta un arī uz ādas tas šķiet savāds. Nepārprotiet, ne jau sliktā veidā savāds, bet vienkārši neparasts. Rokās krēms šķiet esam bez mazākā taukainuma, taču, uzklājot uz sejas, jūtams neliels taukainums/smagums. Ej nu sazini.

Man nav nekā slikta, ko pateikt par krēmu, taču tas atstāja mani vienaldzīgu. Lietoju diezgan neilgi, jo neiekrita sirdī.

Grease Lightning līdzeklis pret pumpām

Ar šo vēl neesmu tikusi pilnīgā skaidrībā, jo iegādājos pirms nedēļas un, paldies Dievam, vajadzība to lietot radās tikai vienreiz. Toreiz uzliku caurspīdīgo želeju, kuras sastāvā ir tējas koka eļļa, alveja, timiāns un rozmarīns, uz dažām iekaisušām pumpām un atstāju uz nakti. Nākamajā rītā tās bija palikušas nemanāmākas vai arī pazudušas pavisam, un, godīgi sakot, es par to brīnos, jo nekad agrāk man nav palīdzējis neviens avārijas gadījumu pretpiņņu līdzeklis.

Es gan negribu pārāk salielīt pēc vienas lietošanas reizes, tāpēc gaidiet vēlākas atsauksmes. 😉

xxx

Vienā no diezgan daudzajiem gājieniem uz Dzirnavu ielas veikaliņu ļoti jaukā pārdevēja man iedeva Cupcake un Oatfix svaigo masku paraudziņus. Tās abas smaržo lieliski. Cupcake atgādina “After Eight” konfektes, bet Oatfix piemīt ļoti salda, garšīga banānu-un-vēl-kaut-kā smarža. Taču ar to mana sajūsma arī beidzas, jo nekādas pārmaiņas neredzēju (katru lietoju divreiz).

Plānoju iegādāties Mask of Magnaminty, precīzāk, mēģināju jau vairākas reizes, taču, kā paskaidroja pārdevēja, to izpērkot tikko pēc parādīšanās veikalā! Tas, protams, mani ieinteresē vēl vairāk. 😀 Turklāt, nevaru nepiebilst, es dievinu LUSH.co.uk oriģinālos produktu aprakstiņus, it īpaši Mask of Magnaminty, kuras stāsts koncentrējas uz manu agro tīņa gadu mīļāko literāro varoni. 🙂

Lai nu kā, esmu izmēģinājusi diezgan daudzus LUSH produktus, un daži no tiem kļuvuši par manas ikdienas sejas kopšanas rituālu daļu. “Biežāk izmantoto lietu” plauktiņā nonākuši Herbalism un Coalface tīrošie līdzekļi, kā arī Grease Lightning (šo gan ceru neizmantot nemaz tik bieži!). Manuprāt, tie visi ir kvalitatīvi produkti, kas lieliski pilda savu uzdevumu.

Lietoju tos ar Eucerin Dermo Purifyer toniku un Lumene Natural Code sejas krēmu. Nekādu skarbo un sausinošo līdzekļu! Āda jūtas daudz labāk, jo kādreizējais jūtīgums ir pazudis līdz ar nelielo apsārtumu uz sausākajām zonām, taču āda vienalga ir diezgan labā stāvoklī.

xxx

Lasot atsaukmes par Lush, uzdūros, manuprāt, ļoti trāpīgam komentāram, ka LUSH esot “feel-good cosmetics”. Jo produkti ir smuki un smaržīgi, un gandrīz dabīgi, tāpēc tie lieliski kalpo kā sevis kopšanas rituāls pēc stresa pilnas dienas vai kad jūties pelnījusi ko īpašu. Un tas, vai produkti ir vai nav iedarbīgi — tas jau paliek otrajā plānā. Es gan nesaku, ka tie nav. 😉

Vai esi mēģinājusi kādu LUSH produktu?

8 thoughts on “Apskats: LUSH sejas kopšanas līdzekļi

  1. Velvet Mimosa saka:

    Esmu mēģinājusi, Herbalism patika, šokolādes maska arī foršums, kožļeņu lūpu skrubis so-so pārāk dārgs priekš mākslīgās krāsvielas, smaržas un cukura. Dušas receklis the Jilted Elf izraisīja alerģiju… sen neesmu iegriezusies veikalā, bet domāju, ka pirkšu tikai kaut ko no svaigām maskām un Herbalism tipa tīrošām lietām. Pārējais manā uzskatā ir vistīrākā smaržigā ķīmija.

    • Annija saka:

      Jā, es arī nonācu pie līdzīga secinājuma — lietošu tikai Lush attīrošos līdzekļus un maskas, bet tonikus un mitrinātājus izvēlēšos no citām firmām. Man ir taukaina āda un patīk Herbalism, Fresh Farmacy un Coalface, kā arī Mask of Magnaminty sejas maska. Herbalism tomēr favorīts.
      Svaigās maskas nezin kāpēc īsti nepiesaistīja. Reiz man pārdevēja iedeva šokolādes un auzu/banāmu masku paraudziņus, bet diez ko negribējās atkārtot.

      Starp citu, jau sen gribēju tev pateikt, bet ironiskā kārtā nevarēju — man tavā blogā ļoti bieži nerāda komentāru sadaļu, līdz ar to nevaru ne izlasīt citu rakstīto, ne pati ko uzrakstīt. Šķiet, ka pārlūkprogrammas vaina tā nav, jo šī problēma ir diviem dažādiem pārlūkiem. Iespējams, tēma (ar iepriekšējo dizainu tā nebija) nesaprotas ar datoru (man ir mac’s), bet varbūt kas cits pie vainas.

  2. Velvet Mimosa saka:

    Jā, esmu ar to saskārusies, meitenes saka, ka uztaisot refreshu komentāru iespēja parādās. Labrāt ieraudzītu savā meilā vēstuli ar lielo izsaukuma zīmi, ja Tev kaut kas tād atkal gadīsies! (velvetmimosa@gmail.com)

    • Annija saka:

      Nu, tad man būtu jāsūta pa e-pastam katru dienu, jo tā tas ir vienmēr. Es gan atkodu, kā pie komentāriem tomēr tikt — jāuzspiež uz kādas no postā esošajām bildēm un tad atpakaļ. Ar refrešu gan man nestrādā…

Komentēt

