Kur papriecēt acis vasarā

Tētis teica, ka latviešu mode, ja tāda vispār pastāvot, esot pelēka un neinteresanta. Es, protams, gribēju teikt, ka tā jau nav gan, bet ko tur daudz runāt — labāk parādīt!

Tad nu, lūk, šeit ir mans vasaras wishlist no tikai un vienīgi Latvijas zīmolu precēm.🙂

QooQoo kaķīškleita. Es nevaru nepasmaidīt, uz to skatoties. Tu vari?

ZIB* legingi ne-tik-karstām dienām. Iegādājami šeit.

Glīta Kristiānas Šmites kaklarota. Nopērkama šeit.

Skaista, ērta Eduardo Cattus kleita. 

Sin On The Beach peldkostīms. Mazliet retro. Man atgādina 90.gadu sākuma žurnālus ar jocīgajām kolāžām.

QooQoo ballīškleita. Ar garām rokām, lai vasaras vakaros nekļūtu vēsi!

Buduart somiņa.

FL*SH you&me biksītes. Goda vārds, es nezinu mīlīgāku brendu par šo.

QooQoo Ērkšķrozītes kleitiņa. Jo vienmēr taču nevar tik nopietni.

Eduardo Cattus spalvu auskari. Gaumīgais over-the-top.

Komentēt

