Kā es atradu savu ideālo (gandrīz) sarkano lūpu krāsu

Man nepiestāv klasiski sarakana lūpukrāsa. Es izskatos šausmīgi. Manā sejā vairs paliek tikai koši sarkanās lūpas, bet āda izskatās pelnu pelēka, acis neizteiksmīgas…

Tomēr gribas tās sievišķīgās, sarkanās lūpas, tāpēc sāku meklēt savu ideālo toni. Kopš tā laika manā īpašumā nonākušas visu nokrāsu rozā, nude, violetas un pat melna lūpu krāsa, bet par tām varbūt pastāstīšu citreiz. Galu galā kādā beauty blogā izlasīju, ka neesmu tāda vienīgā, un man, visticamāk, ir vēss ādas tonis. Turpat bija arī ieteikums pamēģināt Wet’n’Wild lūpu krāsu tonī “Coral-ine”, kas ir rozīgi, nevis oranžīgi sarkans.

 

Es biju pārsteigta par rezultātu, jo “Coral-ine” ir pirmā lūpu krāsa, kas izskatās sarkana, tomēr nenomāc manu ādas krāsu, bet gan ļoti labi sadzīvo ar to. Uz lūpām tā izskatās spilgti sarkana ar  noslieci uz rozā.

Nezinu, kāpēc, bet fotoaparāts vairāk uztver tieši rozā pusi, un fotogrāfijā redzamā krāsa neizskatās pie tā piesātināti, gandrīz neona tumši rozā/sarkanā, kāda tā ir dzīvē. Paskatoties citu blogu apskatus — citām meitenēm bijusi tā pati problēma.

Krāsa ir ļoti skaista, un arī par noturību es nevaru sūdzēties — iztur kādas četras vai piecas stundas ar ēšanu un dzeršanu.

Lūpu krāsu var iegādāties Eurokos veikalā, kur ir, šķiet, vienīgais Wet’n’Wild stends Latvijā.

2 thoughts on “Kā es atradu savu ideālo (gandrīz) sarkano lūpu krāsu

  1. Velvet Mimosa saka:

    Tā jau saka, ka sarkanā piestāv visiem, tikai īstā toņa meklēšana var aizņemt visu mūžu! Priecājies, ka viss mūžs nav pagājis!🙂

  2. Annija saka:

    Bezgala priecājos, jo sarkana lūpu krāsa — tā man šķiet viena no sievišķīgākajām lietām pasaulē.🙂

Komentēt

