Ko mans vīrietis čiepj no mana kosmētikas plauktiņa

Iedvesmojos no žurnāla “Allure” redaktora atzīšanās un apkopoju tās lietas, ko mans vīrietis mēdz nozagt no mana kosmētikas plauktiņa. Pašai par pārsteigumu, saraksts nebūt nav īss!

Lauris, kā noprotams, neblogo par kosmētiku, tāpēc apraksti ir gauži vīrišķīgi.🙂

Tātad…

  

Visbiežāk Lauris aizņemas Lush Herbalism sejas tīrītāju, kas viņam patīk tāpēc, ka “pēc tam ir svaigāka seja”. Viņam ir normāla tipa āda, kas neprasa pārlieku lielu uzmanību, taču attīrošā līdzekļa lietošana liekot justies, it kā kaut kas labs sejas ādai tomēr būtu izdarīts.

Dažreiz arī Coalface sejas ziepes, jo “citu sejas ziepju nav”. Coalface, atšķirībā no citām ziepēm, iekšā esot “tās granulas, ar kurām var noberzt seju”.

Kad viņš kaut kur dodas, dažreiz aizņemas manu tonālo krēmu, ko izmanto kā korektoru zilajiem lokiem zem acīm. Visbiežāk viņš izvēlas Bourjois Flower Perfection. Viņam patīk krēmam pievienotais sūklītis, ar kuru esot viegli izlīdzināt tonālo krēmu, turklāt tas no visiem maniem tonālajiem krēmiem vislabāk tiekot galā ar lokiem — tas tiesa, jo šis ir sedzošākais tonālais manos krājumos.

 

Dažreiz kopā lietojam sejas maskas. Esam izmantojuši Dzintara Be Trendy masku (kas man personīgi ne pārāk patika), kā arī Lush Mask of Magnaminty sejas masku. Vīrietis saka, ka Magnaminty sākumā esot nedaudz kodusi, bet pēc tam esot bijusi “laba sajūta”.

Šad un tad viņš aizņemas arī manu The Body Shop burkānu mitrinošo krēmu, taču nevar pateikt, kāpēc.

 

Viņš lieto manu The Body Shop Hemp Hand Protector roku krēmu, jo tas “smuki smaržo” (zinu, ka daudzas nepiekritīs), un pēc tam rokas esot “riktīgi speķainas”.😀

Lauris bieži lieto manu higiēnisko lūpu krāsu, bet tās brends viņu neinteresē. Pēdējā laikā lietoju Dzintara Natural Aroma balzāmu ar zemeņu smaržu, ko arī viņš atzinis par labu esam.

Vīrietim patika The Body Shop Chocomania ķermeņa sviests, no kura viņš kļuvis “ieķermeņkrēmojies”, bet citus efektus nevarēja nosaukt.

6 thoughts on “Ko mans vīrietis čiepj no mana kosmētikas plauktiņa

  1. Velvet Mimosa saka:

    Vai, šis ir viens no maniem mīļākajiem rakstiem, es arī šad tad publicēju kādu pērli no sava vīrieša, un šis arī ir megasmieklīgs!😀

Komentēt

