Laumas rudens kolekcija ir klāt!

Nesen kāda pasākuma ietvaros man bija iespēja iepazīties (apskatīt, aptaustīt) ar pašmāju “Laumas” rudens/ziemas apakšveļas kolekciju, kas man uzreiz ļoti iepatikās. Tāpēc nevaru beigt priecāties, ka jaunie modeļi apskatāmi mājaslapā un tātad, visticamāk, jau atrodami firmas veikalos. Gaidu algas dienu.

Mani favorīti ir šie pieci modeļi:

Mani vienmēr interesējis — vai jūs iegādājaties Latvijā ražotu apakšveļu? Kā to vērtējat, salīdzinot ar ārzemju zīmoliem?

8 thoughts on “Laumas rudens kolekcija ir klāt!

    • Annija saka:

      Jautāju tāpēc, ka pirms kāda laika pamanīju, ka esmu ilgstoši ignorējusi latviešu apakšveļas zīmolus. It kā kvalitāte ar kaut ko atpaliktu no ārvalstu produkcijas. Kad intereses pēc reiz iegāju Laumas veikaliņā un atradu tieši tādu veļu, kādu ilgi biju meklējusi, tas mainījās. 🙂

    • Ivory22 saka:

      Visbiežāk veļu pērku ārzemēs. Latvijas veļas veikalos kaut kā izvēle maza un prasās kādu pikantu odziņu komplektā.

    • Annija saka:

      Ir, ir. Nezinu, vai tas man tā tikai atmiņā palicis, bet dzīvē redzētos atceros vēl smukākus!

  1. Velvet Mimosa saka:

    Ak vai, kā mani uzrunāja melns komplekts ar biksītēm ar “augsto” vidukli, dievīgs! Man patīk Latvijā ražotā veļa, tā nekad nav pievīlusi. Taču es parasti neskatos, vai veļa, ko es pērku ir ārzemju vai mūsu, jo parasti meklēju kaut ko oriģinālu, atkarībā no tā, ko man konkrētajā dienā gribas. Pēc šī melnā komplektiņa es noooteikti aiziešu.

Komentēt

