Apskats: vasaras favorīti

Tikko kā pēdējais vasaras mēnesis atstāts aiz muguras, tāpēc pienācis laiks rakstam par mīļākajiem kopjošās un dekoratīvās kosmētikas produktiem šovasar. Protams, lielākā daļa no tiem noderēs arī rudenī.🙂

Mans absolūtais favorīts vienmēr un visur ir Lush Herbalism jeb Zāļu attīrošais līdzeklis ādai, kā tas nodēvēts mājaslapā. Kad iepriekšējo reizi rakstīju par Lush produktiem, biju lietojusi to nedaudz mazāk par mēnesi un produkta aprakstā solītā pret-pumpu un pret-iekaisumu iedarbību nebiju pamanījusi. Bet tagad gan esmu! Nedēļa, ko man nesen nācās pavadīt bez Herbalism, nebija pārāk patīkama, jo katru rītu pamodos ar kādu jaunu pumpu, varbūt pat divām un trijām — jā, mana āda dažreiz ir TIK briesmīga. Taču, kopš atsāku to lietot, nekas jauns nav parādījies. Turklāt šis līdzeklis maigi skrubē, nesausina (vismaz manai taukanajai ādai tas nekaitē) un atstāj svaigu ādu bez sarkanumiem un defektiem. Liekot roku uz sirds, ieteiktu to savai labākajai draudzenei, mammai un vecmāmiņai!

Elvital Extraordinary Oil paspēja iekļūt šajā sarakstā augusta pēdējās dienās. Tā ir eļļa matiem, ko var lietot dažādos veidos — es to parasti iesmērēju matu galos pirms žāvēšanas. Matu eļļas man patīk labāk par krēmveida līdzekļiem. Tiem ir vienāda iedarbība, taču eļļas man šķiet vieglākas. Extraordinary Oil lieliski pilda savus pienākumus, taču mana mīļākā matu eļļa joprojām paliek Kerastase Cristalliste līnijas eļļa, taču šī ir gluži laba lētāka alternatīva.

Par Oriflame Puressence smaržām jau esmu rakstījusi iepriekš. Tās bija manas šīs vasaras smaržas — vieglas, svaigas, taču ļoti oriģinālas. Un dabai draudzīgais iesaiņojums ir jauks bonuss.

L’Oreal True Match foundation pūderis ir vienīgais dekoratīvās kosmētikas produkts, kam jebkad esmu izlietojusi vairāk nekā piecus iepakojumus. Turklāt birstošie pūderi ir praktiski nebeidzami. Lai nu kā, pūderis ir sedzošāks par citiem šāda tipa pūderiem, kurus esmu lietojusi — šajā ziņā drīzāk ir līdzvērtīgs vieglam tonālajam krēmam, tikai noslēpj spīdumu, nevis vēl vairāk satauko jau tā taukaino ādu.

Šovasar uz maiņām lietoju Maybelline One By One Volume Satin Black un Max Factor False Lashes Effect skropstu tušas. Biežāk devu priekšroku Maybelline, jo ballīšu gada laikā labāk iederas pavisam, pavisam melna tuša, kas uzliec un pagarina skropstas, vai ne?😉

Šovasar izmēģināju ļoti daudzus lūpu spīdumus un lūpu krāsas, taču viens no patīkamākajiem atklājumiem bija Farmasi Gleam Rouge šķidrā lūpukrāsa. Tās ir ļoti skaistos toņos (mans favorīts ir nr.19), uzklāšana ir vienkārša un konsistence pieņemama. Noturība nav šī produkta stiprā puse, bet to  arī grūti prasīt no lūpu krāsas, kas bez atlaides maksā Ls 1,80. Es uzkršoju lūpas, ejot uz darbu, un pēc četrām stundām (kuru laikā neēdu, nedzēru un nebučojos) uz tām bija redzams tikai viegls tonis.

Savukārt Essence Long Lasting eye pencil zaļais acu zīmulis man iepatikās tik ļoti, ka nopirku vēl četrus citās krāsās. Tas ir neatvairāmā smaragdzaļā tonī, un tajā ir nelieli spīdumi (nepārprotiet, tas nav viscaur spīdīgs, tikai šad un tad pa kādam spīdumam gadās). Turklāt tas neizsmērējas un ir noturīgs, lai gan dažādu krāsu noturība un mīkstums atšķiras, piemēram, brūnais zīmulis ir ļoti noturīgs un pat grūti noņemams, savukārt haki nemaz tik ilgnoturīgs nav.

 

Kurš bija jūsu mīļākais produkts šovasar?

6 thoughts on “Apskats: vasaras favorīti

  1. Velvet Mimosa saka:

    Piekritīšu par Herbalism un Essence zīmuļiem, tās ir mantas. Maybelline ir forša, bet uz dienas beigām man pazuda no skropstām un parādījās ap pacīm, pārējais nav mēģināts.

    • Annija saka:

      Ja tev ir taukaina/kombinēta āda, tad droši. Cena nav tā iepriecinošākā, bet man jau šķiet, ka ir to vērts😉

    • Annija saka:

      100 grami maksā mazmazlietiņ zem pieciem latiem. Man iepakojums izbeidzas viena vai pusotra mēneša laikā, bet es to visbiežāk lietoju divas reizes dienā.

Komentēt

