Bloga pirmās dzimšanas dienas giveaway!

17.oktobrī šim blogam būs pirmā dzimšanas diena! Lai nosvinētu šo notikumu un prieks būtu ne tikai man, bet arī jums, vienai bloga lasītājai (vai lasītājam) izlozēšu Rīgas Metro garā ieturētu dāvanu paciņu. 🙂

Kā jau, iespējams, esat pamanījuši, es galvenokārt rakstu par drugstore kosmētiku. Tieši tāpēc šī konkursa balva būs manis pašas veidota drugstore favorites izlase — lieliski produkti, kuru cena nepārsniedz trīs latus.

Tajā ietilpst:

  • MUA Undressed acu ēnu palete, par kuru jau iepriekš esmu rakstījusi šeit;
  • Essence Longlasting Eye pencil toņos “I Have A Green” (smaragdzaļš) un “Bling Bling” (zelta);
  • Farmasi Gleam Rouge šķidrā lūpu krāsa tonī nr.19;
  • Dzintars Kredo Lux lūpu krāsa tonī T83;
  • Catrice nagu laka tonī “Goldfinger”.

Visus šos produktos lietoju pati un esmu par tiem sajūsmā (konkursa uzvarētājai(-am), protams, tiks pilnīgi jauni produkti)! Catrice zelta krāsas nagu laka ir mans rudens must-have, un Dzintara lūpu krāsa ir tik skaistā tonī, ka vasarā to nejauši nopirku divreiz pēc kārtas, katrreiz nodomājot, cik lielisks pirkums man izdevies!

NOTEIKUMI

Lai piedalītos giveaway’ā, tev jāatstāj zem šī ieraksta komentārs ar tava mīļākā “lētā gala” produkta nosaukumu un aprakstu, kā arī jādalās ar šo ierakstu kādā no sociālajiem tīkliem (zem ieraksta ir rinda ar tieši tam paredzētām podziņām, vari izvēlēties sev tīkamāko!).

Papildus iespēju uzvarēt vari iegūt, publicējot informāciju par šo konkursu savā blogā!

Neaizmirsti komentārā norādīt savu e-pasta adresi!

Diemžēl šoreiz var piedalīties tikai Latvijā dzīvojošās(-ie) lasītājas(-i).

Konkursā varēs piedalīties līdz 16.oktobrim, bet rezultātus paziņošu trešdien, 17.oktobrī. Lai veicas! 🙂

37 thoughts on “Bloga pirmās dzimšanas dienas giveaway!

  1. linda saka:

    Par saviem favorītiem noteikti uzskatu jaunās essences nagu lakas, essences caurspīdīgo pūderi un maybeline bb krēmu 🙂

  2. Elīna saka:

    Mani favorīti ir: Oriflame Soothing kāju krēms un Exfoliating foot scub no Feet up! sērijas. Man tie tiešām der un palīdz. Vēl atklājums ir Essence Quick dry drops – tiešām nožūst momentā! Nezinu, vai Urban decay pieskaitāms pie letā gala, bet tā acu ēnu bāze Primer potion ir ļoti laba. Tā pat visi labākie vārdi Victoria’s secret smaržīgajiem ķermeņa krēmiem un lūpu spīdumiem!
    P.S. Tā kā man nav neviens no norādītajiem kontiem, šo mlpp ieteikšu dr.lv Runā sadaļā. 🙂

  3. plumesoga saka:

    Mani šī brīža “lētā gala” (mazliet mulsina, cik lēts ir lētais gals) favorīti ir jaunās Colorama nagu lakas – skaisti toņi, lieliska noturība, laba ota. Un teju visas Faberlic skropstu tušas – I Love Mascara, Open Eyes, vēl vairākas, kas vairs nav sortimentā. Laba noturība, nesaķepina skroptas, neizkalst tūbiņā, nebirst, laba cena – noteikti iesaku pamēģināt. Vienīgā neērtība ir atrast konsultantu, jo šī ir katalogu kosmētika.
    Uzlikšu šo rakstu uz savas facebook sienas 🙂

    • Annija saka:

      Paldies!

      Faberlic vēl nav sanācis pamēģināt, kaut gan izskatās jau it kā ok.

      Tev 3.numurs.

  4. ivory22 saka:

    Tā MUA paletīte tik tik kārdinoša izskatās! Mans favorīts ir jaunās Maybelline colorsensational lūpu krāsas! Ja vēl neesi paspējusi, tad noteikti iesaku izmēģināt!

    Padalījos ar šo rakstu gan facebook, gan twiterii 🙂

    • Annija saka:

      MUA palete izrādījās vēl labāka, nekā man šķita pasūtīšanas brīdī, tāpēc vēl jo lielāks prieks, ka vienu varēšu uzdāvināt vēl kādam citam 🙂

      Paldies, tev nr.4 un 5!

    • Annija saka:

      Es arī atradu divas Butterfly Collection lakas ļoti, ļoti skaistos toņos!

      Tev 6.numurs.

  5. Eleven saka:

    Mani favorīti – iepriekš minētā Mini Colorama nagu laka (man ir 5) no Maybelline. Divās kārtās + caurspīdīgā pa virsu = turās nedēļu un ilgāk. Klājas labāk par dažu labu dārgā gala laku.
    Eveline – kazas piena un kolagēna acu kosmētikas noņēmējs. Lielisks alerģiskai ādai, arī nealerģiskai. 🙂
    Essence “Coverstick” – maskējošais zīmulis (lūpukrāsas izskatā). Neticēju, kad ieraudzīvu cenu, vēl jo vairāk tāpēc, ka tas pieejams vairākos toņos. Sadzīvē noder. 🙂

  6. Sanda saka:

    Es varu ieteikt Drogās nopērkamo Deco kolekciju – droši var izvēlēties acu zīmuļus un ēnas, jo kvalitāte ir laba.

    • Annija saka:

      Sensenos laikos esmu nopirkusi vienu vai divus Deco Collection produktus, bet iespaidi nebija no pozitīvākajiem. Varbūt tagad kaut kas mainījies.
      Paldies par komentāru! Tev nr. 8.

  7. Laura saka:

    Šobrīt mans favorīts no Drogu klāsta kosmētikas ir Essence uzacu zīmulis gaiši brūnā tonī. Lietoju to katru dienu un uzskatu par superīgu atklājumu par vēl superīgāku cenu, šķiet maksāja Ls1.20.

  8. Dārta saka:

    mans favorīts ir avon superextend skropstu tuša, jo šī skropstu tuša ļoti labi atdala un pagarina manas skropstas 🙂
    un apsveicu ar gada jubileju 🙂

  9. Laima saka:

    Mans atklājums ir Flomar 4-toņu acu ēnas, kas nopērkamas visos rimi hipermārketos par mazāk kā 2 ls. “loti labi pigmentētas, skaisti toņi, lieliska noturība un pludināšana. Nesen iegādājos 5 toņu paleti ar vasarīgām krāsām, nu vnk staroju un nelaižu rudeni sev klāt. eksperimentēt varu katru dienu.

    • Annija saka:

      Prieks! Es iegādājos Flormar četrinieku gaišos/brūnos toņos, sajūsmā nebiju, bet nav jau arī slikts.
      Tev Nr.12 🙂

  10. Kristīne saka:

    Labrīt!
    Visu to labāko varu teikt par Essence plašo klāstu! Bet mana ikdiena nepaiet bez Essence eyebrow stylist set! Divi toņi ar kuriem var iekrāsot uzacis un maza otiņa-ērti, ātri un vienkārši! Un cena arī lieliska-1,60, bet man jau iet 8 mēnešus, lietojot katru dienu.

    šo retwītoju un ieliku Tumblr. ( keksinss.tumblr.com )
    epasts-peciits@gmail.com

    • Annija saka:

      Es nezinu, ko darītu bez uzacu ēnu komplektiem! 🙂
      Paldies! Tev numur 13 un 14.

  11. Gunita (@gunitaa) saka:

    Sveiki.
    Mans mīļākais lētā gala produkts (ja skaitās ne no make-up produktiem) tas ir Čistaja ļiņija skrubis, to pērku jau gadiem, ļoti labs, bet ja par make up lietiņām, tās arī ir dažas – šad tad nopērku Golden rose nagu lakas, ir ok, ja jau iepriekš pieminētas Colorama nagu lakas, tad tās arī 🙂 Vēl pēdējais, ko nopirku ir essence Bronzing matt powder, man, piemēram, ļoti patīk, izskatās, ka tās Essence lietiņas ir tīri ok, būs vēl kaut kas jāpaskatās 🙂

    rakstiņu retwītoju, Pin it-oju un Facebook laikoju :))
    e-pasts gunita.a@inbox.lv
    Jauku dienu 🙂

  12. Junita saka:

    Sveiciens gadiņa jubilejā.. 🙂 Mani mīļākie lētā gala produkti ir, vienozīmīgi ISANA nagu lakas noņēmējs – labs, lēts un patīkami smaržīgs! Tāpat dievinu essence nagu lakas, ātri žūst un man patīk tas spīdums, kad nagu laka ir uzlakota! Mans pēdējais atklājums no drogām ir “Сто рецептов красоты” (matējošs, anti-bakteriāls krēms-gēls sejai )! Krēma cena ir tikai 0.69 santīmi!
    Tākā diemžēl neesmu ne facebook, ne twiteri šo mājas lapu un giveaway ieteikšu draugiem.lv!
    P.s. Lasot šo blogu, mani iekārdināji uz MUA paletīti!
    kelisa15@inbox.lv

  13. Evelīna saka:

    Sveiki!
    Viens no maniem mīļākajiem “lētā gala” produktiem ir “Бархатные Ручки” roku krēms. Es personīgi vienmēr izvēlos “защитный”. Man ir ļoti jutīga roku āda, tāpēc rudens un ziemas mēnešos tai ir nepieciešams kas ļoti saudzējošs un aizsargājošs. Šo krēmu lietoju jau vairākus gadus, arī vasarās. Manuprāt, tas lieliski smaržo un maksā ļoti lēti. kad Drogās atlaides, tad tik’ prieki, prieki! 🙂

    Paldies par iespēju! “Dalīšos” ar šo ieraktu savā facebookā. 🙂

    • Annija saka:

      Ziemas mēnešos varu Tev ieteikt The Body Shop Hemp Hand Protector — nav tas pats ekonomiskākais, bet aizsargā un mīkstina roku ādu labāk par jebkuru citu.
      Paldies, tev tiek piešķirts 20.numurs.

  14. Anda saka:

    ES arī esmu liels essence fans, galvenokārt, esmu sajūsmā par jau pieminetajam uzacu enām, uzacu zīmuli un sķīdro acu laineri 🙂

    no-pinoju un iepostoju tumblr 🙂

Komentēt

