Apskats: Čistaja Ļiņija aktīvā želeja — neticami labs līdzeklis tīrākai ādai

Čistaja Ļiņija želeju pret pinnēm ar kliņģerītēm un alveju iegādājos impulsīvi, taču par pirkumu esmu sajūsmā!

Lieta tāda, ka nesen kāds skaistumkopšanas produkts manai ādai nepatika tik ļoti, ka man pa visu seju sametās neskaitāmas pumpas. Bez jokiem, pat pusaudža gados nekā tik briesmīga man uz sejas nebija bijis! Ir divi aizdomās turamie — drīzumā noskaidrošu vainīgo un tad ziņošu arī jums.

Līdzekļi, ko lietoju ikdienā, neko daudz nepalīdzēja. Taču kāda gājiena uz Drogām laikā pamanīju šo želeju, sapratu, ka par sliktu jau nenāks un iegādājos to. Neloloju cerības, ka tā tiks galā ar to, kas man tobrīd darījās uz sejas, tomēr tieši tā arī notika!

Lietoju želeju nedaudz vairāk kā vienu nedēļu. Kopš sāku to lietot, ādas stāvoklis uzlabojās neticami strauji — es patiešām esmu pārsteigta! Lietoju to divreiz dienā, kā norādīts uz iepakojuma.

Želejai ir patīkama, atsvaidzinoša smarža, un es to parasti klāju zem mitrinošā krēma. Ļoti ātri iesūcas ādā, turklāt esmu pamanījusi, ka lietojot to kombinācijā ar Čistaja Ļiņija vieglo asinszāles krēmu (vēl viens ļoti labs produkts), mana āda dienas beigās ir mazāk taukaina nekā bija tad, kad lietoju citus līdzekļus.

Kā jau minēju, sastāvā ir kliņģerīte un alveja — nomierinošas un antiseptiskas sastāvdaļas. Esmu pamanījusi, ka manai ādai patīk pēc iespējas dabiskāka un saudzīgāka pieeja, tāpēc abi Čistaja Ļiņija līdzekļi ir tieši laikā.

Želeju pirku Drogās akcijas laikā par nieka 75 santīmiem.

8 thoughts on “Apskats: Čistaja Ļiņija aktīvā želeja — neticami labs līdzeklis tīrākai ādai

  1. Velvet Mimosa saka:

    Esmu iecienījusi ķermeņa kopšanas līdzekļus un sejas krēmu problemātiskai ādai ar asinszāli. Tiešām brīnišķīgi līdzekļi par ne mazāk brīnišķīgu cenu!

    • Annija saka:

      Es tieši kopā ar šo līdzekli nopirku arī asinszāles krēmu, kas man arī ļoti patīk. Varbūt dziļā ziemā būs jāmeklē kas barojošāks, bet pašlaik ir ideāls.
      Ķermeņa kopšanas produktiem gan vēl neesmu pievērsusi uzmanību. Vai vari pastāstīt, kuri ir tav favorīti?

    • Annija saka:

      Iesaku! Es gan sākumā šaubījos, jo ar šī paša ražotāja aprikožu skrubi tik labi vis negāja…

  2. evija saka:

    Izstaigāju lielāko daļu Rīgas Drogu, bet nekur nespēju atrast šo brīnumlīdzekli. Tā nu katru reizi kā iegāju Drogās, ārā gāju saskābušu ģīmīti 😦 ja nu kādai izdodas atrast, painformējiet, lūdzu.

    • Annija saka:

      Žēl, ka tā! Varbūt vērts paskatīties Multiluksā? Pirms kādām divām nedēļām gāju tur iepirkt ČL produktus, šķiet, ka manīju arī šo krēmu, bet baidos sameloties.

    • Annija saka:

      Multilukss, šķiet, ir vienīgā vieta, kur to var dabūt. Pirmo nopirku Drogās, bet drīz pēc tam tur vairs neredzēju. Pamēģini Multiluksu vēl pēc kāda laiciņa, šī konkrētā līdzekļa tur periodiski nav, bet pēc laika atkal uzrodas.

Komentēt

