Zelts un zelts, un zelts

Esmu sev nosolījusies, ka tuvākajā laikā (es sevi pārāk ļoti mīlu, lai spīdzinātu ar konkrētiem termiņiem) jaunu dekoratīvo kosmētiku nepirkšu, citādi tik vien ir tā prieka kā izmēģināt un aizmirst. Pagaidām sokas ļoti labi — tik labi, ka vēl īsti nesaprotu, vai varētu būt tā, ka man šomēnes palikusi “lieka” pusalga. 😀

Bet dzīve (vai drīzāk MAC) ir man sagādājusi jaunu pārbaudījumu Ruffian Gold lūpu krāsas veidolā. Ideja par zelta, no vieniem vienīgiem zelta šimmeriem sastāvošu lūpu krāsu, atzīšos, šķiet nedaudz perversa, bet jūs tikai paskatieties, cik labi tā izskatās uz Temptalia’s lūpām!

Esmu pārliecināta, ka Ruffian Gold labi izskatītos pāri citai lūpu krāsai, taču patiesībā man vislabāk patīk doma par tikai maziem zelta mirdzumiņiem uz lūpām, bet bez lūpu spīduma uzkrītošā “slapjuma”.

Vienīgā bēda tāda, ka šī lūpu krāsa ir no neaktuālas kolekcijas, tāpēc, lūk, mans jautājums — vai jums nav zināms kāds Ruffian Gold līdzinieks? Ideāli, ja no drugstore klāsta, bet ja ne, tad man taču ir tā pusalga! 😀

2 thoughts on “Zelts un zelts, un zelts

  1. Ivory22 saka:

    Tev varētu piestāvēt 🙂
    Man ir bijis ļoti līdzīgs lūpu spīdums. Pirms dažiem gadiem. Taču man tādi nekad nav patikuši, tā nu viņš ļoti ilgu laiku nostāvēja plauktā. Mēģinu atcerēties, vai esmu izmetusi, vai tomēr nē!

  2. Annija saka:

    Paldies! 🙂
    Es no agriem pusaudzes gadiem atceros sudraba glitteru lūpu spīdumus, bet vairs jau tādus nelietotu. Tas slapjais spīdums bojā jebkuru labu ideju 😀

Komentēt

