Apskats: Lush Mask of Magnaminty (Megapiparmētra) sejas maska

Vienīgo Lush ne-svaigo sejas masku Mask of Magnaminty jeb, kā to dēvē šeit, Megapiparmētru, lietoju jau kopš vasaras, tāpēc esmu iepazinusi tās plusus un… vēl lielākos plusus.

Maska paredzēta problemātiskai ādai, taču ne mazākajā mērā nav agresīva kā daudzi piņņu apkarošanai paredzēti līdzekļi.

Tā ir mālu maska, kurā ir nelielas skrubējošas daļiņas – Aduki pupiņas un prīmulu sēkliņas, kā arī medus un dažādas eļļas. Tā jāuzklāj aptuveni reizi nedēļa uz 10-15 minūtēm. Regulāra lietošana dod vislabāko efektu, bet es mēdzu slinkot.

Īpaši skaista nav un smaržo pēc zobu pastas, bet, kad to noņem ar siltu ūdeni (pie reizes viegli paskrubējot!), āda ir tāda, ka ir vien jālieto banālais salīdzinājums ar zīdaiņa dupsi.

Atmirušās ādas šūnas tiek saudzīgi noņemtas, un negludumi uz ādas parādās krietni retāk — manā gadījumā abas šīs lietas ir cieši saistītas. Āda pēc maskas nav pat ne mazliet sausa, kā man tas bieži gadās ar parastajām zilo/zaļo mālu maskām.

Es noteikti pirkšu vēl vienu iepakojumu un iesaku arī citām problemātiskas ādas īpašniecēm. Mask of Magnaminty un Herbalism ir divi mani mīļākie Lush produkti, no kuriem tik drīz vis neatteikšos — un tas ir daudz, ņemot vērā, cik bieži man patīk mainīt sejas kopšanas līdzekļus.

7 thoughts on “Apskats: Lush Mask of Magnaminty (Megapiparmētra) sejas maska

    • Annija saka:

      Man poras ir kā apakštasītes (esmu apveltīta ar gandrīz vai visām iespējamajām sejas ādas problēmām), tāpēc necik ilgstoša rezultāta nav nekam. Bet šī maska man strādā labāk par parastajām zilo vai zaļo mālu maskām, ko agrāk lietoju.

  1. borizo saka:

    man arī ļoti patika šī maska, der pat manai sausajai ādai. jāsaņemās tikt līdz lush veikalam.
    un kā pastāstīja pārdevēja, šo masku var izmantot arī problemātiskajām zonām ķermenim – celulītam un strijām. viņa pati bija pamēģinājusi, pēc klientu ieteikumiem.

Komentēt

