Korejieši eBay’ā: kas lācītim vēderā?

Vai esat pamanījušas tās ķīniešu un korejiešu mantas, kas kaudzēm atraodamas Ebay? Tās, kuras tik glīti izskatās uz aziātu modeļu augumiem un maksā neticami maz?

Es uz tām skatījos ilgi un pacietīgi, taču kādas interneta foruma diskusijas iespaidā nolēmu, ka TAS laiks ir pienācis — arī es izmēģināšu kādu no šīm precēm. Ja tā tomēr nebūs tik nevainojama kā izskatās, nebūs liela bēda, jo nekas daudz jau nebūs iztērēts.

Tā nu uzdūros augstāk redzamajai somiņai, kuru beigu beigās izsolē nopirku par nepilniem 12 dolāriem, lai gan tās patiesībā vērtība (vai drīzāk cena, pērkot uzreiz un bez solīšanas) ir 20 dolāri.

Paciņa no Dienvidkorejas atceļoja salīdzinoši ātri — trijās nedēļās. Zinu, ka daudzām tas prasa pat vairāk nekā mēnesi.

Kad atvēru paciņu, biju iepriecināta, jo somiņa patiešām ir ļoti glīta. Materiāls izskatās vairāk nekā sešus latus vērts, visas vīles vietā utt. Pat nebiju to gaidījusi, taču tā pat tukša ir stingra un saglabā formu.

Tomēr, ieskatoties iekšā, es vīlos. Pirmkārt, somai nav oderes. Vispār. Otrkārt, somiņa bija salocīta, lai paciņā aizņemtu mazāk vietas. Ārpusē ir redzami nelieli locījumi, taču tas nav nekas traks. Traks ir tas, kas notiek iekšpusē — tur locījuma vietās izveidojušās dziļas līnijas. Man šķiet, ka somiņai nebūs ilgs mūžs, jo, visticamāk, somiņa pa šīm līnijām saplīsīs. Bet to rādīs laiks.

Treškārt, tikko kā paņēmu rokās garāko lenci un to viegli, viegli (nu, tiešām pavisam viegli!) parāvu, tai notrūka āķītis.

Bet, visu cieņu, no ārpuses tā izskatās gluži kvalitatīva.

Turklāt ir vēl kāda lieta, ko es uzskatu par mīnusu, bet daži citi — iespējams, par plusu. Pirms pasūtīšanas nebiju to sapratusi, taču šī soma ir gandrīz perfekts Givenchy Antigona somas feiks. Kaut gan to droši vien vajadzēja iedomāties, buroties cauri kaudzei Birkin bag un Celine somām par 20 dolāriem gabalā.

Pavisam vīlusies es neesmu — lai sabojātu manu garastāvokli, vajag zaudēt vairāk nekā sešus latus. Soma ir skaista, un gan jau es atradīšu, kam to kādreiz pievilkt klāt. Bet man ir mācība — jau kaut kas izskatās pārāk labi, lai būtu tik lēts, visticamāk, nekas labs tas tomēr nav.

Locījumi ārpusē

Locījumi iekšpusē

Nabaga notrūkušais āķītis, kuru vairs nevar dabūt atpakaļ vietā

3 thoughts on “Korejieši eBay’ā: kas lācītim vēderā?

  1. Evelīna saka:

    Soma tiešām ļoti glīta un arī no ārpuses izskatās kvalitatīva, ka minēji. Bet es baidītos pat kaut vienu reizi kaut kur ar to doties. Ja nu notiek kā Kevinam filmā? Vienā sekundes simtdaļā viss somas saturs pa zemi?

    • Annija saka:

      Tik traki, man šķiet, nebūs, ja vien nenēsās apkārt akmeņus 😀 Iekšpusē tās rievas izskatās diezgan briesmīgi, bet no ārpuses vispār nevar redzēt, tā kā kādu laiciņu jau droši vien varēs panēsāt.

  2. Melleņu nakts saka:

    Man ir šāda soma tumši zilā krāsā. Smieklīgākais ir tas, ka iekšu nemaz neapskatīju. Ieraugot, ka tā ir mazāka, nekā biju gaidījusi, uzreiz noliku stūrī. No ārpuses kvalitatīva, tas mani ļoti priecē. Neesmu izlēmusi vēl, vai pati nēsāšu vai pārdošu par simbolisku samaksu.

Komentēt

