Apskats: Essence Class of 2013 lūpu krāsa un vaigu sārtums

Drogās nopērkama jaunā Essence kolekcija Class of 2013, kam par iedvesmu kalpojusi koledža. Es iegādājos divus meitenīgākos produktus — rozā lip tint (jeb lip stain, kā to dēvē daudzi citi zīmoli) tonī Alpha Better Gamma un maigi rozā vaigu sārtumu ar tieši tādu pašu nosaukumu.

Runājot par lip stain tipa produktiem, es nesaprotu, kāpēc to piedāvājums nav krietni plašāks. Man tas šķiet ideāls produkts lūpām, jo ir ilgnoturīgs un, atšķirībā no klasiskajām lūpu krāsām, tas ballītes laikā nenoķēpā glāzes maliņu, nepazūd pusdienu laikā un pēc bučas “neuzkrāso” lūpas arī draugam.

Tīras lūpas

Ar Alpha Better Gamma

Lai arī tūbiņā lūpu krāsa izskatās pavisam gaiši rozā, patiesībā tā ir viegli, viegli ie-oranži rozā — tonis labāk redzams uz aplikatora. Šis tonis ir labi piemērots ikdienas lietošanai, jo nav pārlieku spilgts. Pēdējā bildē esmu to klājusi trijās kārtās.

Teikšu atklāti, man tonis asociējas nevis ar koledžu, bet gan Anastasiju Stīlu no “Piecdesmit Greja nokrāsām” un viņas ieradumu kodīt lūpas. Tās, kas lasījušas grāmatu, sapratīs, ka tam ir ļoti seksuāla pieskaņa. Lūpu krāsa nedaudz kņudina lūpas un, manuprāt, vismaz sākumā darbojas arī kā lupas palielinošs līdzeklis, kas vēl vairāk piedod “sakodīto” lūpu efektu.

Vienīgais, ko gribu piekodināt: krāsai ir krēmīga tekstūra, un neliela produkta kārtiņa paliek uz lūpām, kad krāsa jau ieēdusies lūpās, tāpēc noteikti neaizmirstiet to noskalot!

Man arī ļoti patīk vaigu sārtums, kas ir neuzkrītošā, dabiskā tonī un labi izskatās uz manas bālās ādas.

Kā var redzēt promo attēlā, vaigu sārtumam tumši sarkanas joslas (rūtiņas), kas patiesībā ir spīdumi. Žēl, ka tie ir tikai pašā virspusē un pēc pāris lietpšanas reizēm jau izlietoti, jo man patika arī tie — tad tonis bija spilgtāks. Kad izbeidzas spīdumi, vaigu sārtums ir pilnīgi matēts.

Kopumā man šie produkti ļoti patīk un lietoju tos bieži. Domāju, ka iegādāšos vēl kādu Class of 2013 produktu.

Vai esat jau izmēģinājušas kaut ko no šīs kolekcijas?

One thought on “Apskats: Essence Class of 2013 lūpu krāsa un vaigu sārtums

Komentēt

