Apskats: Missha M Perfect Cover BB krēms

Tā kā ar Eiropas tirgum paredzētajiem BB krēmiem man tā arī neizdevās sadraudzēties (mēģināju Garnier, Maybelline un Eveline), saņēmos pēdējam mēģinājumam un pasūtīju “īstāko” Āzijas variantu — Missha M Perfect Cover BB krēmu tonī nr.23.

Teikšu, kā ir, pēc izmēģināšanas mani pārņēma dalītas jūtas. Missha krēms nebija tik sedzošs, kā biju domājusi pēc vairāku Āzijas BB krēmu atsauksmju izlasīšanas — šajā ziņā tas tikai nedaudz pārspēj Eiropas brāļus, kā arī labāk tiek galā ar apsārtumiem.

Skaties pati — pirms un pēc:

Pirms

Pēc

Tā konsistence ir samērā bieza. Tikko uzklājot uz ādas, sejas tonis šķiet izlīdzināts un pat nedaudz matēts, taču, pēc divām trim stundām paskatoties spogulī — ak, vai… Esmu samierinājusies ar sejas spīdēšanu, jo man ir taukaina āda, taču tas bija par traku un daudz vairāk, nekā parasti! Turklāt ap to laiku arī visas sejas toni izlīdzinošās īpašības bija pazudušas kā uz burvju mājiena.

Mani neapmierināja ne produkta sejas toni izlīdzinošās īpašības, ne arī noturība, tāpēc šim BB krēmam liktu četrinieku — papildus punkti par to, ka atšķirībā no Maybelline kaut ko tomēr arī nosedz. Bet pieļauju, ka meitenēm ar sausa vai normāla tipa ādu, kas necieš no vērā ņemamām problēmām, varētu derēt.

Vienkārši nav mans, un ar to tad arī beigsies mani eksperimenti ar BB krēmiem. Tā vietā pieturēšos pie vecajiem labajiem tonālajiem krēmiem un pūderiem. 🙂

3 thoughts on “Apskats: Missha M Perfect Cover BB krēms

Komentēt

