Nepacietīgi gaidīta Ziemassvētku dāvana: MUA haul

Kopš pagājušā gada ievēroju jauku tradīciju — Ziemassvētkos apdāvinu ne tikai mīļos, bet arī pati sevi. Šogad sev uzdāvināju dažas lietiņas no MUA, jo Undresssed palete, par kuru jau esmu rakstījusi, lika man iemīlēt šo zīmolu. Protams, par ļaunu nenāk arī apbrībojami demokrātiskās cenas un dažādas akcijas. Starp citu, līdz 3.janvārim MUA mājaslapā ir vilinošs piedāvājums — iztērējot 6 mārciņas, The Artiste Collection paleti dabū par brīvu. To izmantoju arī es🙂

Drīzumā par kādu produktu uzrakstīšu. Varbūt par kādu vēlaties dzirdēt pirmo?

7 thoughts on “Nepacietīgi gaidīta Ziemassvētku dāvana: MUA haul

    • Annija saka:

      Es jau mazliet paswatchoju Artiste Collection paletes ēnas, šķiet lieliskas🙂

  1. Kristīne Pogaine saka:

    Šodien pēc ilgi gaidītā laika saņēmu paciņu, tikai dāvaniņas -The Artiste Collection nebija.😦

    • Annija saka:

      Dīvaini, ka tā. Vai tev iepirkumu grozā palete uzrādījās? Ja jā, tad raksti viņiem!
      Tur gan bija atruna “subject to availabilty”, tāpēc varbūt bija jau beigušās. Es gan abas pasūtīšanas reizes esmu veiksmīgi tikusi pie solītajām dāvaniņām.

  2. Kristīne Pogaine saka:

    Uzrakstīju viņiem, it kā viss labi, bet pēc manas izvēles, lai izsūta vēlreiz, neko nav atbildējuši. Tad jau redzēs. Tā bija mana sāpe, jo paciņu gaidīju ļoti ilgi, pa vidu bija svētki un atverot vaļa vilšanās.

Komentēt

