Neizdevies skaistuma eksperiments

Tas sākās ar spontānu pirmumu, kas pašai sāka šķiet muļķīgs aptuveni divas minūtes pēc tā izdarīšanas.Iedomājieties, es pasūtīju matu krītiņus. Krītiņus, ar ko krāsot matus! Bet nu neko, es nodomāju, kad tie drīz vien pienāca uz tuvējo pasta nodaļu. Pamēģināšu krāsainus ombre hair, varbūt tur kaut kas sanāks. Lūk, rezultāts:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cītīgi sekoju ebay pārdevēja pamācībai — saslapināt matus, tad tos visvisādi sasmērēt ar krītiņu, pagaidīt, kamēr paši izžūst un tad iztaisnot, lai krāsa “iesēžas”. Te nu ir vairākas lietas, no kurām uzmanīties. Pirmkārt, rēķinieties, ka sarkanā krāsā būs ne tikai mati, bet arī rokas, kakls, apģērbs, izlietne, taisnotājs, ķemme… Vārdu sakot, viss, kam pieskarsieties. Otrkārt, pēc krāsas dabūšanas uz matiem jūs varat pat necerēt tos izķemmēt. Es nejokoju, mani mati sāka izskatīties pēc viena milzu dreda. Lai dabūtu matus līdz tādam stāvoklim, kādu var redzēt fotogrāfijā, man nācās izciest daudz sāpju un izrautu matu, bet es vienalga tādā paskatā neietu laukā no mājām. Treškārt, no apraksta man radās iespaids, ka taisnotājs krāsu piededzinās un tā vairs nesmērēsies. Nekā! Man joprojām jāiet mazgāt rokas pēc katras reizes, kad nejauši pieskaros saviem matiem.

Re, kur arī vainieki:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ar mākslas piederumiem esmu uz “jūs”, bet šķiet, ka tie ir visparastākie pastelkrītiņi, tāpēc pasūtīt tos no Ķīnas droši vien bija lieki. Lai nu kā, ja uz kādu ballīti (kurā, cerams, nelīs lietus) akurāt vajag krāsainus matus, var arī ķerties pie krītiņiem, tikai matos tie jāiestrādā pēc iespējas saudzīgāk, ne tā kā es to darīju. Šeit links. Bet vispār neiesaku.

Man vēl priekšā matu mazgāšana — interesanti, kā tas izskatīsies?

7 thoughts on “Neizdevies skaistuma eksperiments

    • Annija saka:

      Mhm, viņai ir taisnība par to, ka vajag krāsot pa šķipsnām no augšas uz leju. Es kā jau nepacietīga būtne sakrāsoju visos virzienos😀

  1. Bircha saka:

    Nopirku nedaudz savādākus. Baigi patika! Ja nebūtu ikdiena ofisā, biežāk krāsotu. Esmu blondīne, un man krāsa turējās līdz otrajai mazgāšanas reizei. Bija mazliet grūtāk ķemmēt, bet ja ir frizūra, tad baigi labais akcents!🙂

Komentēt

