MUA: prieki un vilšanās

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vairākkārt blogā jau esmu rakstījusi par zīmolu MUA (rakstus varat atrasta pēc taga “mua”). Zinu, ka daudzas meitenes pasūtījušas MUA produktus, bet atsauksmes ir neviennozīmīgas, jo dažādu produktu kvalitāte patiešām atšķiras — ir gan pērles, gan… ne tie veiksmīgākie produkti.

Augstāk redzama visi man šobrīd piederošie MUA produkti (ceļā ir vēl viena paciņa, pēc kuras gan kādu laiku ievērošu dekoratīvās kosmētikas gavēni). Katram no tiem atsauksmi nerakstīšu, bet gan sagrupēšu favorītu un nemīluļu sarakstos.

Kas man patīk:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Man ļoti patīk MUA acu ēnu paletes. Pašlaik man ir piecas: 24 toņu Immaculate Collection, The Artiste Collection, kurā ietilpst arī divi vaigu sārtumi, hailaiteris un ēnotājs konturēšanai, kā arī klasiskās 12 toņu paletes Dusk til Dawn, Heaven and Earth un Undressed. Es dievinu Undressed paleti, kurā ēnas (izņemot divus matētos toņus) ir pigmentētas, krēmīgas un toņi ir manai gaumei pilnīgi atbilstoši. Pārējās paletes, kuras ir iznākušas senā, man nešķita tik biezas un krēmīgas tekstūras, taču atšķirība ir neliela. Ēnu vieninieki ir tādas pašas kvalitātes.

Man patīk arī Matte Perfect tonālais krēms, lai gan es nevaru iedomāties, kāpēc tas tiek dēvēts par matējošu līdzekli. Tajā ir mazi, pavisam mazi spīdumiņi, kas izgaismo ādu, un rezultātā tiek panākts t.s. dewy look, bet noteikti ne matēts efekts.

Extreme Volume Mascara man patīk kā ikdienas tuša. Mosaic Bronzer izmantoju vaigu sārtuma vietā vai dažkārt arī kā toni konturēšanai — tonis “Sunkissed Glow”, uzklāts ar vieglu roku, man šķiet labi piemērots bālām meitenēm. Manas simpātijas iekaroja arī MUA vienas mārciņas vaigu sārtums, taču toņa izvēle nebija veiksmīga, jo man tas ir par tumšu un sarkanīgu. Sārtums ir ļoti pigmentēts un viegli iztušējams, tāpēc pie manis jau ir ceļā vēl divi toņi.

Bet kas man nepatika?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šis sarakstiņš ir krietni īsāks. Ienaidnieks nr.1 ir laineris skaistajā bronzas tonī, kura formula ir nekam nederīga. Ir grūti panākt, lai laineris klātos vienmērīgi un, ja divreiz jāpārvelk vienai vietai, par to vispār var aizmirst. Pat ja tas ir izdevies, pēc nožūšanas laineris vienkārši nāks nost gabaliem, ja to nedaudz saberzēsi.

Tikpat slikta atsauksme man ir arī par MUA vienas mārciņas nagu laku tonī “Fever Red”, kas kadrā nav iekļuvusi, jo ielidoja miskastē pēc pirmā manikīra. Otiņa bija sliktākā, kādu savā mūžā esmu redzējusi — ļoti īsa, neparocīga un izspūrusi. Formula arī nebija spīdoša, un rezultāts bija nevienmērīgs klājums un liela vilšanās. Nesen gan tika nomainīts iepakojums, ceru, ka līdz ar to arī formula!

Biju pasūtījusi arī divas lūpukrāsas (“Shade 7” un “Nectar”), no kurām otro piemeklēja nagu lakas liktenis. Nezinu, vai mācēšu paskaidrot, bet uz lūpām tās izskatās smagas un nevajadzīgi biezas konsistences, ir nevienmērīgas un izceļ sausās vietas.

Visbeidzot arī Cover & Concealer korektors, kurš, lietojot zem acīm, salien nelielajās krunciņās. Taču es to lietoju katru dienu, jo vienkārši nespēju atrast labāku alternatīvu, kas kaut cik pieklājīgi nomaskētu manus tumšos lokus.

xxx

Kā jau teicu, gaidu jaunu paciņu no MUA. Tajā būs “Undress Your Skin” sērijas izgaismotājs, ko gribu kopš brīža, kad to pirmoreiz ieraudzīju, Chubby Stick dubultnieks, viena no jaunajām lūpu paletēm un vēl pāris citi nieciņi. Tas arī ir viens no šī zīmola aspektiem, ko gribu pieminēt — visai bezkaunīgā slavenāku brendu kopēšana. Power Pout vizuāli ir precīza Clinique Chubby Stick kopija, atšķiras tikai uzraksti. Izgaismotājs “aizņēmies” dizainu no MAC Extra Dimension produktiem, savukārt visu trīnīšu dizains (līdz pat aplikatoram!) līdzinās Bourjois Smoky Eyes paletēm. Nemaz nerunājot par Undressed un Undress Me Too, kas ir Urban Decay Naked un Naked 2 palešu dubultnieki. Jaunajās kolekcijās nošpikoto produktu paliek arvien vairāk, un es nebūtu pārsteigta, ja MUA kļūtu par slavenu zīmolu budžeta alternatīvu ražotāju. Vai tas ir vajadzīgs — nedomāju gan.

7 thoughts on “MUA: prieki un vilšanās

  1. Elīna saka:

    Kolekcija iespaidīga. Es arī gribu daudz ko pasūtīt no MUA, bet laikam pagaidīšu atlaides. Šobrīd acis un sirds grib 2 Sleek paletes.

    • Annija saka:

      Oi, es tieši šodien pētīju Sleek mājaslapu — vēlmju sarakstiņu papildināju ar Face Form un perfekto tumši sarkano lūpu krāsu.
      Kuras acu ēnu paletes tev patīk vislabāk? 🙂

    • Annija saka:

      Paldies par ieteikumu, bet no krēmiem man nav lielas jēgas — riņķi ir iedzimti, tāpēc atbrīvoties no tiem pilnībā nevaru. Miega trūkums, stress u.tml. tikai padara tos nedaudz pamanāmākus, bet nav galvenais cēlonis.
      Ar korektoriem ir tā, ka man personīgi tumšajiem lokiem patīk šķidrie korektori, bet ādas defektiem – cietie. Ja gribi noslēpt tumšos lokus, kas nav ļoti izteikti, tad varētu derēt Artdeco Perfect Teint Concealer. Man pašai patika, bet vajag kaut ko smagāku. Ja vispārīgi, tad Catrice korektoru palete ir forša, bet rozā tonis lokiem ir vienīgais, kas man īpaši pie sirds negāja.

  2. Elīna saka:

    Esmu nude ēnu cienītāja, no Sleek ēnām gribu Storm un Au Naturel paleti.
    No MUA arī noteikti sūtīšu abas miesas krāsas paletes. Ar citu toņu ēnām nemāku darboties – varbūt kādreiz 🙂

Atbildēt

