Be Sure to Wear Flowers in Your Hair

Šogad pavasaris bija īpaši gaidīts, tāpēc manu skatienu piesaista viss košais un krāsainais — spilgta koraļļu krāsas nagu laka, koša aproce, neonrozā lūpukrāsa… Vēl viena jauka ideja ir matu rotas ar pavasarīgiem ziediem. Šķiet, no Lanas del Rejas aizņemta ideja, kas tagad ir visur. Domāju, ka ar līmes pistoli un nelielu izveicību varētu būt labs DIY projekts, taču, ja rokdarbi nav sirdij tuvi (tāpat kā man), tad ZIB piedāvā smukas rotiņas.

aksesuari-55_copy_1024x1024 aksesuari-205_1024x1024 aksesuari-214_1024x1024 aksesuari-359_1024x1024 kk_1024x1024 zilpuke_1024x1024

4 thoughts on “Be Sure to Wear Flowers in Your Hair

  1. scentivory saka:

    Nevaru iedomāties, kā es ikdienā ar šādiem varētu staigāt, bet Jāņos varētu būt labs vainaga aizstājējs tām, kas fiziski nevar tikt pie īsta vainaga 🙂

    • Annija saka:

      Es labprāt nēsātu kaut ko tamlīdzīgu, bet ar divreiz mazākām puķēm, tāpēc arī laikam domas nesas uz rokdarbiem. 😛

  2. Velvet Mimosa saka:

    Super, man arī domas nesas uz rokdarbiem, zagšu tūlīt šīs bildes, likšu atsevišķā mapē un vispār priecājos, ka es gan varu šo valkāt ikdienā, tik jāuztaisa! 🙂

Komentēt

