Apskats: Sleek iDivine Storm palete

Nesen jaukā latviešu blogere Everyday Vogue man sagādāja pārsteigumu — es uzvarēju viņas veidotajā konkursā un tiku pie patiešām brīnišķīgas dāvanu paciņas. Lūk, viena no tās sastāvdaļām:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sleek populārākā iDivine palete — Storm! Jau iepriekš rakstīju par Respect limitēto paleti, kas bija mans pirmais pirkums no Sleek. Tā mani pilnībā nepārliecināja iegādāties vēl kādu šī zīmola produktu, bet Storm palete gan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kā redzams, toņi ir visai piezemēti, ofisam draudzīgi un visādi citādi ikdienā lietojami. Toņu salikums gan man patīk labāk nekā daudzām citām Naked bumā iznākušajām paletēm, jo iekļautas arī dažas “pārsteiguma” krāsas, piemēram, tumši rozīgā un pasakaini skaistā tumši zaļā, kas ļaus tikt pie daudzveidīgāka grima. Respektīvi, atšķirību starp diviem meikapiem spēs saskatīt ne tikai to valkātāja.😉

Man ļoti jāuzslavē matētie toņi. Ikdienā mēdzu lietot 3. pirmajā rindā un 5. otrajā rindā, un tie ir fntastiski dienām, kad gribas kaut ko neuzkrītošu. Domāju, ka drīzumā noteikti pasūtīšu Ultra Matte V2, ja to kvalitāte neatpaliek.

Dāvanu paciņā bija vēl viena lieta, ko vēlos jums parādīt. No ārpuses…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Varētu nospriest, ka parasts bloknots, bet tā nebūt nav. Katrā atvērumā ir pa ne pārāk “pārslogotai” fotogrāfijai, uz kuras pierakstīt visu, kas nu vajadzīgs. Katrs, kas savu profesionālo darbību saistījis ar rakstīšanu, pazīst to grūti aprakstāmo prāta stāvokli, kad noliec sev priekšā baltu A4 lapu vai atver jaunu dokumentu savā datorā. Arī prāts uzreiz kļūst tikpat balts un tukšs, un uzrakstīt pirmo teikumu ir grūtākais uzdevums pasaulē. Nu lūk, šis ir viens no veidiem, kā baltās lapas lāstu uzveikt pašā saknē.

storm

P.S. Es neesmu šo blogu pametusi. Pagaidām visu uzmanību veltu mācībām, un, šķiet, nākammēnes varēsiet mani apsveikt ar godam iegūtu bakalaura grādu!🙂

4 thoughts on “Apskats: Sleek iDivine Storm palete

  1. Elīna saka:

    Es tagad nespēju izdomāt – vajag man šo paleti vai nevajag. Toņi, kas interesē ir augšējā rinda, pirmie pieci no kreisās uz labo.

    • Annija saka:

      Ja tev patīk šimmeru ēnas (kuras tur ir vairākumā) un īpašumā jau nav vairākas nude paletes, tad būs tieši laikā!

Komentēt

