Mega-atsauksme: visdažādākie Lush produkti

Joprojām esmu ierakusies darbos un studijās (tagad jau maģistra), un tas ir iemesls jaunu ierakstu neapskaužamajai neregularitātei. Taču labās ziņas ir tādas, ka lasīt mani var un daudz! Jums tikai jāatver modes un skaistuma sadaļas portālā Kas Jauns, kā arī ik otrdienu jāpāršķirsta žurnāls ar tādu pašu nosaukumu. Dažreiz mani raksti parādās arī kur citur, piemēram, augustā viens tāds bija publicēts “Pastaigā”. Līdz ar to darbs paņem visus rakstus, kas citādi nonāktu blogā.🙂

Tagad gan varam pievērsties vairākiem interesantiem produktiem, ko ar Lush gādību varēju notestēt. Šajā blogā jau esmu rakstījusi par Lush, un man šis zīmols joprojām ir viens no mīļākajiem, lielā mērā pateicoties Herbalism sejas tīrītājam, ko lietoju regulāri jau ilgu, ļoti ilgu laiku. Arī Mask of Magnaminty ir lielisks produkts, un man patika cietie šampūni, kaut arī pēc vairāku izlietošanas mana galvas ādas kļuva ļoti sausa un nācās pārtraukt.

Lūk, produkti, ko izmēģināju šoreiz (bildes aizņēmos no mājaslapas, jo paraudziņi nav tas skaistākais fotomateriāls):

Lush

I Love Juicy (Eksotika) šampūns taukainiem matiem + Veganese kondicionieris. Šampūns smaržo dievīgi (pēc Wrigley’s Juicy Fruit košļenēm), ļooti labi puto un attīra matus. Abus produktus lietoju kopā, un pēc tiem mati palika ļoti mīksti un pie saknēm arī spīdīgi, lai gan galos prasījās lielāku mitrināšanu. Šim komplekts vislabāk derēs taukainu matu īpašniecēm.

Lush1

Grass dušas želeja. Smaržo pēc svaigi pļautas zāles un vasaras. Ļoti patīkami to lietot rudens rītā – nelielas atskaņas no tika ātri aizgājušās vasaras.🙂

Let The Good Times Roll sejas tīrītājs. Tam ir lieliska smarža! Vienkārši brīnišķīga. Tīrītājā ir popkorns, kas izskatās amizanti, bet nekādu praktisku labumu nedod. Konsistences ziņā tas man atgādināja Čistaja Linija aveņu skrubi – daļiņas ir ļoti smalkas, taču ne tik mīkstas un saudzīgas kā, piemēram, Herbalism. Āda pēc tam ir mīksta un forša, bet mana jūtīgā āda biežu lietošanu nepanestu.

Lush2

BB Seaweed (Jūras aļģu) svaigā maska. Lush sola, ka maska nomierinās, atvēsinās ādu un mazinās apsārtumus. Būtībā to arī dara, lai gan es nebiju sajūsmā. Pēc lietošanas uz sejas palika talka kārtiņa, kas, protams, seju padarīja bālu un nomaskēja sarkanumus. Es gan neuzskatu, ka tas skaitās. Pluss – šī maska nesausina ādu.

No Drought sausais šampūns. Nav man sanācis sadraudzēties ar sausajiem šampūniem, un šis nav izņēmums. Mēģināju to klāt “otrās dienas” matos. Kad baltais šampūns manus melnos matus padarīja nedaudz pelēcīgus, procesu pārtraucu, lai arī mati vēl neko tīrāki neizskatījās. Domāju, ka šis produkts būs piemērotāks gaišmatēm.

Lush3

Vanilla Dee-Lite ķermeņa losjons. Ļoti viegls losjons, kas smaržo pēc vaniļas. Mana āda no sausuma necieš, tāpēc par mitrināšana man bija pietiekama. Saldā smarža manās acīs ir pluss.

Vanilla Puff ķermeņa pūderis. Šis ir interesants produkts – neko tamlīdzīgu pirms tam nebiju lietojusi. Uzklāju to pēc Vanilla Dee-Lite losjona, un tas labāk uzsūcās, āda kļuva maiga un patīkama. Tas ir foršs kopšanas rituāls,par praktisko pusi gan grūti spriest.

Lush4

Think Pink vannas bumba. Izskatās smuki ne tikai cietā forbā, bet arī nonākot vannā – padara ūdeni rozā.

Lust cietās smaržas. Ar šo smaržu pirmoreiz saskāros, kad iegādājos Godiva cieto šampūnu. Vannasistaba pēc tā stipri smaržoja vismaz nedēļu.🙂 Man smarža ļoti patīk – tas ir spēcīgs jasmīns, kam apakšā ir kaut kas ļoti salds (jā, es neesmu no tām labākajām smaržu raksturotājām). Stiprs un drosmīgs aromāts. No sarkanās krāsas nav ko baidīties – uzklāj smaržas uz ķermeņa un iztušē, kamēr tonis pazūd.

Kopumā šis bija jauks Lush maratons. Domāju, ka noteikti atgriezīšos veikalā, lai iegādātos I Love Juicy šampūnu, kā arī turpināšu lietot sausās smaržas. Pamanīju, ka Lush veikalos parādījušās arī smaržas pierastākā formā, vai kāda ir jau pamēģinājusi?🙂

3 thoughts on “Mega-atsauksme: visdažādākie Lush produkti

  1. Zane saka:

    Vannas istaba smaržoja vēl nedēļu??? Cik daudz ķīmijas tur ir iekša!!!!
    Bet patīkami, ka neraksti, ka šis zīmols ražo dabisko kosmētiku🙂 tā mēdz notikt ar dažu labu blogeri…

    • Annija saka:

      Es diemžēl neesmu atradusi pārāk daudz ekokosmētikas, kas man sniegtu lielāku apmierinājumu par vienkāršo apziņu, ka tas taču ir dabiski, tāpēc tādām lietām tik daudz vērības nepievēršu iun tas man nav kritērijs, izvēloties jaunus produktus. Lai nu kā, ar smaržīgā šampūna sastāvu var iepazīties šeit: https://www.lush.co.uk/product/177/Godiva-Shampoo-Bar

  2. Patrīcija saka:

    Dabīgs un organisks ir dažādas lietas, tas ko jūs saprotat kā 100% dabīgu būs zem vārda organisks, bet par dabīgu sauc arī tad ja tur tikai divas pilītes dabīga produkta iekšā..tā kā principā LUSH ir dabīgs, bet nav organisks (laikam, varbūt daži produkti ir). Arī plānoju iegādāties LUSH cietās smaržas, tik nesaprotu, kuru aromātu, biju uz rokas uzsmērējusi vaniļas un rožu, rožu visu dienu jutu, bet nepatika, vaniļas pēc stundas jau bija izgarojis, toties patika kā smaržo..

Komentēt

