Mīļo Ziemassvētku vecīti…

Pēdējie atjauninātie

 

Tā kā esmu līdz nelabumam izvēlīga un dāvanas atrašana man ir īstas mocības, esmu pieradusi kopš bērnības veidot dāvanu sarakstus vecākiem, vecvecākiem un citiem radiem. Jo zinu, ka kādā brīdī (visticamāk, pēdējā) tik un tā saņemšu zvanu un kāda pazīstama balss teiks: “Paklau, ko tu gribi Ziemassvētkos?”

Gadu gaitā mainījies tikai tas, ka norādījumi tagad jādod vēl arī draugam. Tad nu atrādu savu šī gada vēlmju sarakstu arī jums. Pirmajā vietā man ir biļetes uz Rasela Brenda šovu, kas Rīgā plānots februārī. Man patīk viņa melnie jociņi, un “Get Him to the Greek” manās acīs ir viena no labākajām smejamfilmām. Vēl šoziem esmu kritusi uz rožu smaržu, tāpēc arī šeit tikusi Lush dušas želeja un Dr.Hauschka sejas krēms.

Kreisajā augšējā stūrī paslēpusies arī svaigā ceļā no tipogrāfijas nākušais Herietas Vorslijas grāmatas “Mode. 100 būtiskas idejas” tulkojums latviešu valodā.

Manā sarakstā ir vēl viena lieta, ko gribētos, taču neesmu pārliecināta par tādas eksistenci. Lieta tāda – mans papīra plānotājs kopš gada vidus kaut kur (es pat nezinu, kur) krāj putekļus, bet nākotnes plānošana norisinās manā telefonā. Diemžēl viedtālruņu plānotāji ir nesmuki, neparocīgi un ļoti garlaicīgi. Tad nu man gribētos kādu glītu aplikāciju, kas šo priekšstatu varētu mainīt. Ja ne tagad, tad ceru līdz nākamajiem Ziemassvētkiem to sagaidīt!

Kādas dāvanas šogad ir jūsu vēlmju sarakstā, dāmas?

One thought on “Mīļo Ziemassvētku vecīti…

Komentēt

