Atskatoties uz 2013

Sāksim ar to, ka 2013.gads man pagājis aizņemtības zīmē. Absolvēts bakalaurs, jauns (papildus) darbs, uzsākts maģistrs un dzīvokļa remonts – viss vienā gadā! Garās Ziemassvētku brīvdienas bija brīnišķīgs atelpas brīdis, un es ceru, ka tas atspoguļosies arī biežākos bloga ierakstos. WordPress man jau ziņoja, ka aizvadītajā gadā tapuši nieka 17 ieraksti – nu, kauns! 🙂

No otras puses – gads bijis citiem notikumiem un pasākumiem bagāts. Esmu pat sākusi pieticīgu preses karšu kolekciju, kurā pagaidām vēl ir tikai Riga Fashion Week un… Eiropas Parlamenta caurlaides.

Parasti Jaunajā gadā neko neapņemos (tā sanāk mazāk vilties, kad pašai pret sevi pielaidīgā rakstura dēļ viss izgāžas), taču šoreiz to varētu gan. Pagājušogad jau šeit rakstīju par grāmatu “Overdressed: The Shockingly High Cost of Cheap Fashion”, kas atstāja paliekošu iespaidu uz maniem uzskatiem par apģērbu un kosmētiku. Vairākus gadus esmu sekojusi moto “vairāk un lētāk”, bet sausais atlikums ir pilns drēbju skapis un nekā, ko vilkt. Mana kosmētika “dzīvo” vairākās kastēs, bet roka nemaz tik bieži nesniedzas to visu lietot. Tāpēc šajā gadā vēlos pilnībā iznīdēt impulsīvos pirkumus un iegādāties tikai vajadzīgas lietas vai arī tādas, par kurām esmu lasījusi gana daudz labu atsauksmju.

2014.gadu visiem lasītājiem novēlu saticīgu, panākumiem pilnu un ar smagākiem maciņiem (man šķiet, ka tas ar jauno valūtu ir neizbēgami)! Kādas ir jūsu Jaungada apņemšanās?

One thought on “Atskatoties uz 2013

  1. Una saka:

    Laba apņemšanās! Lai izdodas! Man pašai nav nekādu apņemšanos, dzīvoju ar domu, ka viss ir forši un ka gan jau tāpat viss notiks!

Komentēt

