Worth the Hype? Matu krāsas noņemšana

Esmu bijusi melnmate jau aptuveni desmit gadus – no agra pusaudžu vecuma, ko to VAJADZĒJA UN VISS. Pirms pāris gadiem pirmoreiz sāku tā pa īstam ilgoties pēc kaut kā jauna frizūru frontē. Tā kā radikālas metodes man nepatīk, centos  vienkārši saknes piekrāsot ar gaišāku krāsu, bet ilgāk par pāris mēnešiem nekad neizturēju ataugušo sakņu efektu un atkal ķēros pie piķa melnās krāsas. Un tā uz riņķi vien.

2014-01-24 19.56.59

Tā nu izlēmu, ka pietiek muļķoties un pierakstījos uz krāsas noņemšanu salonā Stila Pērles, lai atgrieztos pie savai dabiskajai matu krāsai līdzīga toņa. Pastāstīšu un parādīšu, kā man gāja.

Viss process (krāsas noņemšana un matu krāsošana) aizņēma aptuveni 3,5 stundas. Izskalojot matus pēc krāsas noņemšanas pavērās visai dīvains skats – saknes bija cālīšdzeltenas, kamēr gali diemžēl bija palikuši diezgan tumši. Iemesls – pēdējās aptuveni 3 reizes matus biju krāsojusi ar saudzējošāku krāsu vai turpat salonā, bet pirms tam pieturējos pie filozofijas “kas Drogās pirmais pa rokai, to ņemu”. Acīmredzot krāsas bijušas pārāk šerpas.

Friziere negribēja ilgāk turēt matos noņēmēju, lai tos nesabojātu, un es viņai piekrītu. Līdz ar to nevarēju tikt pie tik gaišiem matiem, kā būtu gribējusi, taču vienojāmies par vidēji brūnu matu krāsu, lai pārēja no saknēm uz galiem nav tik krasa. Tiku arī pie balinātām šķipsnām, kas rada gaišāku koptēlu.

Lūk, rezultāts:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Lai arī pagājušas apmēram divas nedēļas, pie jaunās krāsas vēl neesmu pieradusi. Droši vien tāpēc, ka ap to laiku pārvācos, un mājās joprojām nav neviena liela spoguļa. Sabiedriskajās tualetēs un skolas foajē gan mēdzu sevi ilgi un pamatīgi nopētīt 😀

Ir vēl viens nozīmīgas aspekts, ko nedrīkst atstāt nepieminētu, – kādi tad mati bija pēc krāsas noņemšanas?

Pataustot galus uzreiz tās pašas dienas vakarā, bija jūtams, ka tie ir diezgan sausi. Par laimi turpat salonā biju nopirkusi frizieres ieteiktu matu masku – Insight Dry Hair Nourishing Mask. Pēc divām maskas lietošanas reizēm tie bija atgriezušies iepriekšējā izskatā un kļuvuši tikpat mīksti. Drošības pēc pasūtīju arī šampūnu un balzamu no Kerastase Nutritive līnijas, ar ko arī esmu ļoti apmierināta. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 thoughts on “Worth the Hype? Matu krāsas noņemšana

    • Māra saka:

      es sākumā arī gribēju krāsas noņemšanu, bet friziere pateica, ka saudzīgāk būs tieši pakāpeniska šķipsnu balināšana. Tādējādi 3/4 gada laikā tiku pie medusblondiem matiem un pa vidu varēju izbaudīt vēl dažādas krāsu variācijas 🙂

  1. Baiba saka:

    ha, ha man arī ik pa laikam ir tā ķecerīgā domā, bet tad es saprotu, ka man vienalga nesanāks vairs ”šikot” ar dabīgiem matiem, jo puse ir sirmi 😦 Un ja jākrāso vienlaga, tad neredzu jēgu, turklāt esmu dzirdējusi viedokli, ka ja ilgu laiku mati bija kādā spilgtā krāsā tad ir ļoti grūti pierast pie ”blāvā” toņa un bieži vien tie tiek pārkrāsoti atkal.

    • Annija saka:

      Jā, man apkārt vairāki dzīvi piemēri, kas atgriežas pie tās pašas krāsas, ko tik ļoti gribēja dabūt nost. Eh, neizlēmīgā sievietes daba 😀

  2. roselouxembourg saka:

    Es, labprāt, noņemtu matu krāsu, jo, šobrīd, cenšos no blondiem audzēt ārā dabīgos matus, kas ir tumši blondi ar rūsganu piesitienu ( t.i. – tumšāki). Ja vien gribētu no tumšākiem tikt pie gaišākiem – noteikti mēģinātu krāsas mazgāšanu. Manuprāt, lieliska alternatīva, lai tiktu pie kārotās krāsas ātrāk.

  3. skaistumadienasgramata saka:

    es ari pirms daudziem gadiem 4 stundu laikā no malnmates kļuvu par zeltaini rudu 🙂 Krāsa arī nonāca nost nevienmērīgi, bet man šķiet, ka gaišāk nekā Tev. Pēc tam vnk krāsoja pa virsu zeltaini rudu, jo blondi nebija mans mērķis. Man ļoti patika, nostaigāju tāda 3-4 gadus. Pie tam cilvēki, kuri mani pirms tam nepazina, domāja, ka tā ir mana dabīgā matu krāsa, jo “tik dabīgu jau nokrāsot nevar” :)) Tonis labi gaja kopā ar manu gaišo ādu. Nekādas problēmas ar matiem nejutu vispār, kaut gan tehniski tie skaitījās bojāti.

Komentēt

