Iepirkšanās internetā: mana pieredze. Apģērbs

Pēdējos mēnešos no manas puses bijis pamatīgs klusums, kā rezultātā ir iekrājušies labi daudz atklājumu un lietu, ar kurām labprāt padalītos ar citiem. Kādā citā blogā tika pasviesta ideja – pastāstīt citām par savu pieredzi ar iepirkšanos internetā un dalīties iespaidos (paldies, Scentivory!). Pastāstīšu par apģērbu interneta veikaliem, ko izmantoju visbiežāk. Drīz sekos arī raksts par kosmētikas e-veikaliem!

Asos.com

Šis bez šaubām ir mans mīļākais interneta veikals. Visas augstāk redzamās kleitas esmu atradusi Outlet sadaļā, kur dažkārt par saprātīgām naudiņām var atrast brīnišķīgas pērles. Iesaku ik pa laikam tur ieskatīties! Visas trīs kleitas man ļoti patīk, izmēri ir atbilstoši un uz auguma izskatās labi. Trešajai kleitai, kuras foto interneta plašumos atrast nevarēju, man gribētos plānu oderīti, jo audums ir nedaudz paciets, taču būtībā valkājot to nemaz nejūt. Pirmās divas kleitas ir fantastiskas, un man patiešām žēl, ka pirmo līdz šim sanācis uzvilkt tikai izlaidumā, bet to atsver otrā – lieliska ikdienas kleita.

Kā var redzēt, tad Asos ir laba vieta, kur meklēt apģērbu ar odziņu. Cenu amplitūda saitā ir ļoti plaša, jo pārstāvēti dažāda līmeņa zīmoli. Manu kleitu precīzas cenas vairs neatceros, taču nedomāju, ka kāda no tām bija dārgāka par 40 eiro. Nopirktas sen, tāpēc ar linkiem nevarēšu padalīties. Piegāde ir bezmaksas un parasti aizņem aptuveni divas nedēļas.

Boohoo.com

Savukārt šis veikals man nesa zināmu vilšanās sajūtu. Visas trīs kleitas pasūtīju reizē un arī izmēru ņēmu vienu – britu 8, kas atbilst mūsu 36. Bet katra saņemtā kleita šķita savā izmērā! Pirmā kleita ir uz 34.izmēru, ne vairāk! Visticamāk, tā kļūs par dāvanu… Otrā kleita ir vismaz 38.izmērs, turklāt ar samērā dīvainu piegriezumu – vidukļa līnija ir kādu pussprīdi virs dabiski tievākās vietas, kas dod “siena gubas” paskatu, ja valkātājai ir kaut nedaudz miesas uz kauliem. Trešā kleita ir vienīgā, kas puslīdz atbilst izmēram, taču tur ir cita problēma. Skatoties fotogrāfijas, biju gaidījusi paplānu, lakatīgu audumu, tāpēc liels bija mans pārsteigums, atverot paciņu. Kleita ir no biezas sintētikas, kas man nedaudz atgādina ūdenslīdēju tērpu. Pēdējā laikā veikalos bieži redzu no tāda pašūtas drēbes un vienmēr metu līkumu. Katra no šīm kleitām izmaksāja 12 līdz 16 eiro, kas šķiet labs ķēriens… Kamēr saņem paciņu un apskaties tās saturu. Skopais maksā divreiz, par to man ir nācies pārliecināties!

Arī šajā veikalā ir bezmaksas piegāde divu nedēļu laikā. Es kādu brīdi domāju par kleitu atgriešanu, taču pēc ilgām pārdomām nolēmu tās paturēt. Tagad vairs nesaprotu, kāpēc, bet ir jau par vēlu.

Vecais, labais eBay

Eh, eBay… Tik daudz Āzijas pārdevēju, tik plašas izvēles iespējas, tik neticami zemas cenas un ārkārtīgi liela neziņa, ko saņemsi. Skatoties uz visām smukajām modeļu bildēm, ir viegli aizrauties, taču man nav vēl sanācis nopirkt tādu lietu, par ko būtu sajūsmā.

Esmu pasūtījusi bižutēriju, krekliņus, svārkus… Pāris lietas ir uzreiz ielidojušas miskastē. Patiesībā vienīgās lētās lietas, kas man nav likušas vilties, ir aziātu skaistumkopšanas produkti. Turpināšu no turienes pasūtīt Konjac sūklīšus, Missha BB krēmu un citus sīkumus, bet apģērbu – vairs nekad. Pārskatot pirkumu vēsturi, pamanīju, ka viens no pasūtījumiem man nemaz nav pienācis kopš maija beigām – tā arī var gadīties.

Secinājumi? Man ir pārāk daudz kleitu! Ja nopietni, tad es iesaku labāk paložņāt pa interneta auletiem un izpārdošanām, nevis pirkt lietas, kas jau no sākta gala tiek piedāvātas par smieklīgu cenu. Jo zīmols ir parakstīšanās zem sava darba, savā ziņā garants vismaz kaut kādam kvalitātes līmenim. Ja ražotājs ir anonīma fabrika kaut kur otrā pasaules malā, tad nav brīnums, ka kvalitāte arī ir kāda nu pagadās. Uz modelēm viss izskatās labi, bet realitātē vari saņemt nepārdomātus piegriezumus, lēta paskata audumus, šķības vīles vai pat vispār ne to, kas bija attēlots eBay pārdevēja bildītē.

7 thoughts on “Iepirkšanās internetā: mana pieredze. Apģērbs

  1. Laura saka:

    Piekrītu par boohoo, ar pirmo pasūtījumu man noveicās, kleita atnāca ideāla, otrreiz ņēmu tādu pašu izmēru, bet bija krietni par mazu. Tā arī atpakaļ neaizsūtīju, stāv.. Vairāk arī nevaru sadūšoties pasūtīt apģērbu netā.

    • Annija saka:

      Visur jau tā nav! Bet vispār jocīgi, ka viena brenda ietvaros ir tādas atšķirības, visām kleitām ir Boohoo birka.

  2. Sabīne saka:

    Vidējā asos kleita ļoti skaista!
    Man ir kleita ar tādu pašu rakstu kā Tev boohoo labajā pusē, vien griezums ir pieguļošs, midi garumā zem ceļa . Ar audumu man arī bija neliela vilšanās, turklāt kleita ir uz lencītēm, bet tās atkal ir ļoti vaļīgas vai arī domāts kā mega dekoltē. Raksts man ļoti patīk,bet tās lencītes vienkārši besī, pagaidām, diemžēl,kleitu esmu vilkusi vienu reizi, bet cena arī nebija slikta (ap 15 eur laikam). Kopumā tādas dalītas domas gan par konkrēto kleitu, gan boohoo kopumā..

Komentēt

