Svētku noskaņās… Ciate Adventes kalendārs

Turpinu atrādīt pēdējo mēnešu pirkumus…

Ieraudzīju, iemīlējos, dabūju sev – tā īsumā varētu raksturot notikumus, kas noveda pie britu nagu laku zīmola Ciate krāšņā Adventes kalendāra Mini Mani Month iegādes. Lieciet aiz auss, ka tas nav šī gada kalendārs, bet gan pagājušā gada izlaidums sadarbībā ar veikalu tīklu Sephora. Sākumā gribēju jaunāko versiju, taču pēc ilgām pārdomām sapratu, ka krāsas mani īsti neuzrunā. Tā nu es izošņāju visu Ebay un pielauzu kādu amerikāni to atsūtīt man.

Ja nav žēl naudas, tad šāds Adventes kalendārs var būt laba dāvana tādam cilvēkam kā man, kam nav nekādas vērā ņemamas nagu laku kolekcijas, taču ir kāre eksperimentēt, jo tajā atrodamas gan parastās glancētās lakas, gan četru veidu Ciate slavenās “kaviāra” manikīra bumbiņas, gan mirdzošas virskārtas, gan arī birstoši spīdumiņi. Mani ļoti iepatikās krāsu salikums – dominē sarkanais, mierīgi “pienainie” toņi un pasteļi, kā arī svētkiem piedienīgais zelts un sudrabs.

Tās nav pilna izmēra pudelītes, bet gan miniatūras – pa 5 ml katrā.

Mani iespaidi

Biju lasījusi daudz labu atsauksmju par Ciate, tāpēc gatavojos, ka iegūšu savā īpašumā daudzas lieliskas kvalitātes lakas un varēšu dzīvot bez bēdām. Nu, tā gluži nebija gan.

Kolekcijā ir dažas lakas, kas klājas nevainojami, piemēram, ķiegeļsarkanais Encore! un sudrabainais mikrošimmeris Fit For A Queen. Taču “pienainie” un pasteļtoņi ir īsts murgs – biezi un nevienmērīgi klājas. Ļoti labi var redzēt tādu kā pakāpienu no pirmās uz otro kārtu. Ja uz otiņas paņemts pārāk maz lakas, tad uz naga beigām otiņa paliek sausa un sataisa nesmukas švīkas. Tā kā kalendāra vecums pārsniedz gadu, varbūt to var norakstīt uz vecumu. Tāpēc es nesen Oniks Betā nopirku Orly nagu lakas šķīdinātāju, kas padara lakas nedaudz pakļāvīgākas, bet pret nevienmērīgumu tik un tā nepalīdz.

Sarkanie/oranžie toņi un fuksijrozā tonis gan klājas lieliski, par tiem nevar sūdzēties.

Izmēģināju arī Snow Globe – caurspīdīgu laku ar hologrāfiskiem folija gabaliņiem – un gliteri Twinkle Toes, kurus abus var redzēt augšējā fotogrāfijā. Izskatās interesanti, jo tiem abiem ir tekstūra, kas gan fotogrāfijās tik labi nenolasās. Abām vajag uzklāt caurspīdīgo virskārtu, citādi spīdumiņi mēdz nokrist. Lūdzu neesiet bargas attēlu vērtētājas, jo manikīrā esmu iesācēja!🙂

Pie kaviāriem man vēl bail ķerties klāt, jo, pētot atsauksmes internetā, uzdūros dažiem no tiesas briesmīgiem manikīriem. Pie tā droši vien ķeršos klāt, kad būšu pārliecinātāka par savām spējām.

Noturība ir vāja! Otrajā diena laka sāk lobīties no nagu galiņiem. Dažkārt neiztur pat diennakti. Bet man diemžēl neviena laka neturas ļoti ilgi, pat nezinu, ko tur vainot…

Vispār manas jūtas ir dalītas. No vienas puses, kalendārā ir vairākas labas lakas un pārējie produkti (kaviāri, gliteri, virskārtas) ir ļoti radoši un interesanti izdomāti. Taču gaišie toņi sagādāja vilšanos. Ja man būtu jāieliek atzīme, tad tas būtu sešinieks – gandrīz labi. Varētu gadīties, ka pēc Jaunā gada nopirkšu jaunāko kalendāru, ja tas parādīsies FragranceDirect.co.uk par 17 mārciņām, kā tas tas notika ar pagājušā gada kalendāru. Bet par pilno cenu nepirkšu gan!

Jautājums lasītājām – kādas ir jūsu domas par kosmētikas Adventes kalendāriem? Vai kāds ir nopirkts vai vismaz noskatīts? 

2 thoughts on “Svētku noskaņās… Ciate Adventes kalendārs

  1. Una saka:

    Līdz šim neesmu saņēmusies ne uz vienu kosmētikas adventes kalendāru, bet kārdinājums ir diezgan liels..🙂
    Par Ciate – man ir tikai 1 oranža nagu laka (Cha Cha Cha) un tā nav pārāk laba – atbilst Tavam aprakstam par pasteļtoņiem.

    • Annija saka:

      Jocīgi, man no atsauksmēm bija palicis iespaids, ka produkcija ir tiešām kvalitatīva. The next big thing manikīrā. Laikam būs tomēr jāpaliek pie vecajiem, labajiem Orly un Opi, kaut gan tie nešķiet ne uz pusi tik aizraujoši.

Komentēt

