Worth the Hype? Urban Decay Naked 2 acu ēnu palete

Pirms kāda laiciņa tiku pie izslavētās Naked paletes. Nekāds jaunums tas sen vairs nav, drīzāk must-have produkts katrai kosmētikas mīļotājai, kas agri vai vēlu jāiegādājas. Man sanāca vēlu 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tā kā esmu vēsais tips, tad pēc ilgām pārdomām izšķīros par labu otrajai paletei, kurā dominē metāliski, nedaudz sudrabaini toņi. Pirmais Naked vislabāk piemērots sievietēm ar siltu ādas apakštoni, savukārt Naked 3 ir visai rozīgs, kas atkal labāk piestāv “vēsajām” dāmām.

Paletē ir 12 toņi, ar kuriem var izveidot gan dienas, gan vakara grimu. Paletei līdzi nāca četri Eyeshadow Primer Potion paraudziņi un divpusēja ota, kas labi sastrādājas ar ēnām. Noturība bez bāzes ir samērā viduvēja, bet ar bāzi stingri turēsies visas dienas garumā. Šoreiz iztiksim bez swatchiem, jo tos var atrast katrā otrajā skaistumkopšanas blogā 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Augstāk esošajā fotogrāfijā redzami visi toņi. Mans absolūtais favorīts ir YDK – ļoti pigmentēts gaiši brūns tonis, kas plakstiņiem piedod glītu mirdzumu, bet tajā pašā laikā nav pārlieku uzkrītošs. Gandrīz neaiztikti man stāv divi matētie toņi – Foxy un Tease – un ogļmelnais Blackout ar sudrabainiem spīdumiem.

Jāsaka, ka ļoti labi saprotu visi šumu ap Naked paletēm, jo ēnu tekstūra ir labākā, kādu es personīgi jebkad esmu redzējusi. Tās ir ārkārtīgi pigmentētas, ziežas uz plakstiņiem kā pakusis sviests un tās var skaisti iztušēt pat tad, ja abas rokas ir kreisās. Vienīgais mīnuss ir tas, ka mirdzošās ēnas krāsošanās laikā mēdz nobirt.

Lai arī Urban Decay mēģinājumi izstiept Naked sēriju līdz bezgalībai dažkārt izraisa nelielu smīnu, es noteiktu iesaku iegādāties kādu no Naked vai Naked Basics paletēm. Man tas bija labs ieguldījums, jo esmu atbrīvojusies no praktiski visām citām acu ēnām, reducējot krājumus līdz vienai ikdienas, vienai svētku un vienai neparastāko toņu paletei, bet par pārējām es pastāstīšu citreiz.

Zemāk redzams zeltains grims ar ēnām no Naked 2 paletes, kurā izmantoju Half Baked un Snakebite ēnas…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vēl viens grims, šoreiz izteikti sudrabains – tajā izmantotas ēnas Verve un Pistol.

100OLYMP1

16 thoughts on “Worth the Hype? Urban Decay Naked 2 acu ēnu palete

  1. Elīna saka:

    Es nezinu, mani kaut kā neuzrunā. Laikam jau vainīgs tas, ka palete ir ļoti liela un ja kaut kur jāiet/jāpaliek pa nakti, nebūtu prāta darbs to staipīt līdzi, tomēr tas, ka ēnas klājas kā sviests, iekārdina. Es joprojām lietoju pavasarī pirkto Chanel paleti, viens tonis jau gandrīz tukšs, jālūko pēc kaut kā jauna.

    • Annija saka:

      Katram savs! 🙂 Man atkal spontānās ciemošanās nav diez ko aktuālās, tā kā paletes izmērs īsti nav kritērijs.
      Kura Chanel palete tev ir? 🙂

  2. roselouxembourg saka:

    Man tiešī šī palete bija un galīgi neuzrunāja – ar to spīdīgumu un ēnu pārlieku lielo biršanu. Nopārdevu tālāk. Jā, kopējā tekstūra ēnām ir jauka, taču man bija par daudz spīdīgo toņu un, jā, izmērs – par lielu vizāžista koferim. Tev gan grimā izskatās jauki.

    • Annija saka:

      Liels paldies! Pilnīgi piekrītu, ka toņi ir gaumes jautājums, man kā mirdzošo ēnu fanam īsta paradīze 🙂

  3. Una saka:

    Man ir tikai Naked Basics pirmā un arī vairāk nekārojas.. Nav kaut kā iegājusi apritē, man tās ēnas liekas nedaudz krītainas.

Komentēt

