90.gadu modes bums

90s trends

Teikšu atklāti, man ar 90.gadu modi ir visai sarežģītas attiecības. Tas bija manas bērnības laiks, kas visvairāk saistās ar saplēstām kļošenēm, plikiem vēderiem un apaļajām auduma cepurēm (tā saucamajām bucket hat). Tātad ne tas gaumīgākais periods modes vēsturē.
Taču pēdējā gados ik pa laikam uzvirmo citas tendences no šīs desmitgades, kas liek aizdomāties, ka varbūt tik slikti nemaz nav. Esmu iemīlējusi šaurās lencītes un brūno lūpu krāsu a la Keita Mosa. Saplūstot ar citām tagad aktuālajām tendencēm, izveidojas mūsdienīga kombinācija ar nedaudz sentimentālu pieskaņu.

null

90.gadu kosmētika ir atsevišķs stāsts. To raksturo brūnās krāsas dominance acu un lūpu grimā, kā arī pamatīga bronzera deva. Acis tiek uzsvērtas ar tumšām krāsām, vai nu izpludinot melnu zīmuli, vai arī velkot biezas strelkas ogļmelnā krāsā. Pat ikdienas meikaps šķiet nedaudz gotisks, salīdzinot ar mūsdienu neitrāli krāsotajām acīm un nude lūpām.
Jāsaka, ka 90.gadu stilā mani visvairāk piesaista bezrūpīguma aura kas to vienmēr apņem. Mati var būt nedaudz paspūruši, sporta botiņas uzvilktas teju jebkurā dzīves situācijā… Tagadējais Instagram laikmets tieši otrādi – uzdzen domu, ka visi pārējie ir perfekti un nevainojami, tikai tu tāds viens dīvainītis 🙂

Kādas ir jūsu mīļākās 90.gadu tendences un vai priecājaties par to atgriešanos?

3 thoughts on “90.gadu modes bums

  1. Elīna saka:

    Tieši vakar skatījos Kate Moss 90.gadu bildes, nu ļoti skaista. 🙂
    Man patīk brūnās lūpas un tās plastmasas stieplīškrelles, kā izskatās uz citām, man noteikti nepiestāvētu, kaut gan interesanti būtu arī tādu tēlu izveidot.

    • Annija saka:

      Vai tev bērnībā/tīņu gados nebija to krellīšu? Atceros, ka man bija tādas un kā rokassprādzes… Un joprojām asociējas ar tādu ļoti nelielu vecumu, tāpēc droši vien nekad vairs tādas neuzvilkšu 🙂

  2. Zanda saka:

    Man ari patīk brūnās lūpu krāsas, tas ir kaut tāds uhh! Man liekas, ka 90. gadu grunge stils ir tāds roka lakoniskums. Tas ir maigāks, pieņemamāks, bet tik un tā bužīgs un brīvs, un savā veidā agresīvs. 🙂

Komentēt

