Nedienas ar e-veikaliem Ziemassvētku drudzī

Svētki tikpat kā jau pie durvīm… Interneta veikali, kuros pēdējā laikā iepērkos arvien biežāk un biežāk, pirmssvētku laikā vienu pēc otras rīkoja dažādas akcijas un svētku piedāvājumus. Kā gan tos neizmantot?

Taču izskatās, ka mājaslapām pašu rīkotās akcijas nepaiet bez galvassāpēm. Vislielākais grēcinieks (vismaz vadoties no manas pieredzes) ir Asos. Mēneša sākumā pasūtīju pirms kāda laika noskatītu kleitu, kurai atgriezās pārdošanā mans izmērs. Tā nu laimīga pasūtīju un gaidīju, gaidīju… Kā nav izsūtīts, tā nav. Pēc nedēļas manā virtuālajā pastkastītē iekrita paziņojums, ka diemžēl kleitas beigušās un nauda tikšot atskaitīta atpakaļ manā kontā.

Nu neko. Domādama, ka tas ir one time thing, pēc laiciņa izpārdošanas laikā pasūtīju trīs lietas – svārkus, topu un cepuri par smieklīgām cenām. Atkārtojās tas pats scenārijs, un pēc apmēram nedēļas saņēmu ziņu, ka tops un cepure diemžēl ir out of stock, bet svārki ceļos pie manis. Kas ir dīvaini, jo vēl vairākas stundas pēc pasūtījuma noformēšanas vismaz cepure joprojām bija pieejama.

Neliels ČP bija arī ar LookFantastic, kurš sākumā atrēķināja pārāk lielu atlaidi, atsūtīja paziņojumu par preces izsūtīšanu, bet pēc tam paziņoja, ka darījums atcelts viņu atlaides aprēķināšanas kļūdas dēļ. Nodomāju, ka nav lemts, un i nedomāju pasūtīt vēlreiz. Drīz vien viņi atsūtīja ziņu, lai neņemot vērā iepriekšējo e-pastu, ka prece ir ceļā. Tagad gaidu, kā notikumi attīstīsies tālāk.

Nekad vēl nebiju saskārusies ar tādu lažošanu no tirgotāju puses. Ceru, ka pie vainas tikai pirmssvētku sezonas uzliktais stress un nākamgad vairs nebūs jāzīlē kafijas biezumos, atnāks pasūtītā prece vai nē.

2 thoughts on “Nedienas ar e-veikaliem Ziemassvētku drudzī

  1. Krista saka:

    Man decembra sākumā tā bija ar Romwe. Ļoti nesmuki no viņu puses, jo neko nepaziņoja, un tajā datumā, kad man preci vajadzēja saņemt, uzrakstīju viņiem, bet viņi bez nekādas vienošanās vai citām iespējām man vienkārši atgrieza naudu. Nu, neko, laikam pēdējā reize, kad tur kaut ko pasūtu.

    • Annija saka:

      Eh, jā. Es gan nesaprotu, kā viņiem tas gadās (un laikam masveidā), jo tā sagadījies, ka pati arī tagad uzturu nelielu interneta veikalu. Tur elemntāri var sarakstīt, cik vienības no katra produkta ir, un automātiski parādās, ka tā vai cita prece ir izpirkta. Pašiem par maz ko jāsatraucas.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s