Vilks aitas ādā jeb kosmētika, kas galu galā neizrādās nemaz tik brīnišķīga

Domāju, ka katrai kaut reizi mūžā ir gadījies lietot kādu kosmētikas produktu, kas sākumā šķiet īsts brīnums, bet pēc tam saprast, ka tas nodarījis vairāk ļaunuma nekā labuma. Pastāstīšu par produktiem, ar kuriem man izgājis tieši tā. To var uztvert kā brīdinājumu, bet tikpat labi var laist gar ausīm, jo kas vienam der, tas otram ne (un otrādi).

Pirmais sarakstā ir Lush cietais šampūns. Kādreiz man tie ļoti patika, it īpaši attēlā redzamais Karma Komba, jo mati bija skaisti un spīdīgi. Taču, izlietojot pāris klucīšus pēc kārtas, parādījās ļoti nepatīkama problēma – sausa, plēkšņaina un niezoša galvas āda, kuras atkopšana prasīja laiku un pūles. Interesanti, ka reiz biju iegājusi Lush veikaliņā un, pļāpājot ar pārdevēju par produktiem, pastāstīju par šo problēmu. Un viņa atzina, ka arī lietojot cietos šampūnus un arī viņai esot līdzīgi, bet esot jau pieradusi un viss kārtībā. Es nebūtu gatava ar to sadzīvot un noteikti nedomāju, ka ir prātīgi tā darīt!

Otrais produkts ir Madara Superseed Radiant Energy sejas eļļa – mana nesenākā vilšanās. Sākumā biju par to sajūsmā, jo āda izskatījās starojoši skaista, labi atpūtusies un lieliski pabarota. Taču pēc laika pamanīju, ka man uz vaigiem un ap žokli metas arvien vairāk sāpīgu zemādas pumpu – tādu man nekad nav bijis! Sākumā novēlu to uz nepilnīgu eļļas noņemšanu no sejas pēc tīrīšanas un centos to darīt kārtīgāk, bet, kad izlasīju līdzīgu pieredzi, šķiet, Sugar blogā, tad sāku aizdomāties par vaininieku. Un patiešām, tikko kā pārtraucu Madara eļļu lietot, tā dīvainās pumpas pārstājušas mesties. Diemžēl rētas palikušas un ne mazus. Joprojām turpinu izmantot Caudalie eļļu un paštaisītu olīveļļas un rīcineļļas maisījumu, kas nekādus tamlīdzīgus jokus neizstrādā.

Un visbiedzot Bioderma Sebium želeja sejas mazgāšanai. Tā paredzēta taukainai ādai (kāda man ir) un dod gurkstoši tīras ādas sajūtu, kam neatņemama blakusparādība ir ādas sausināšana. Šis nav vienīgais tāda veida produkts – līdzīgus vārdus varētu veltīt ļoti daudziem taukainas vai kombinētas ādas kopšanai paredzētiem produktiem. Daudzām sievietēm tas ir nebeidzams aplis – izsausināt ar želeju un pēc tam mēģināt kaut ko saglābt ar krēmu, kaut arī patiesībā maigāka kopšana būtu daudz labāka.

Ceru, ka padalīsieties ar izmēģinātajiem produktiem, kas sākumā šķituši labi, bet vēlāk sagādājuši vilšanos!

9 thoughts on “Vilks aitas ādā jeb kosmētika, kas galu galā neizrādās nemaz tik brīnišķīga

  1. Diāna saka:

    Man arī gadījās ieberzties ar Biodermu. Uz zoda parādījās drausmīgs sausuma pleķis, āda lobījās ļoti. Izmetu to želeju ārā, un pazuda pleķis pēc pāris dienām.

    • Annija saka:

      Jā, ļoti sausinošs produkts. Pēc tā vajag ādu labi “pabarot”, bet tur atkal sākas aplis izsausini-pabaro. Diezgan bezjēdzīgi un āda nebūs pateicīga.

  2. Aija saka:

    Man gan Bioderma želeja ir must have produkts, āda man ir kombinēta uz vaigiem kuperoza, bet es neteiktu, ka man šī želeja ādu izsausina. Jā, nav nekāda mitronoša efekta, bet tā ir vienīgā manis meģinātā, kura seju attīra uz visiem 100. Lai kādas citas es nemēģinātu, pāris nedēļas palieto un poras ir ciet, melnie punkti klāt, un nomazgājot seju, uz vatītes ar toniku paliek kosmētikas pārpalikumi. Iespējams tas ir tāpēc, ka lietoju long lasting tonālos līdzekļus, bet tā vai tā, izvēlos tomēr tīru ādu.
    Madara eļļas gan tāds sarūgtinājums, ne pirmā atsauksme tāda. Es kā reiz domāju pasūtīt, bet laikam labāk nē.🙂

  3. ahunaaija saka:

    Man patīk Velvet Mimosa blogeres ideja ar eļļu, kas domāta sejai, smērēt kutikulas. To es tagad daru ar Loreal extraordinary eļļu sejai, kas man nederēja. Par lush, nebrīnos, ka Tev lobās galvas āda, tas veikals tā ož pa gabalu, ka es tur pat neeju iekšā, lai to ķīmiju vēl liktu vannā, matos un vēl ostītu mājās…brrr. Bioderma želejai man gan pretenziju nav.🙂

    • Annija saka:

      Jā, es arī apsveru iespēju sekot Velvet Mimosas piemēram😉
      Ar Lush gan nav tik traki, ir arī labi produkti bez mizumdaudz smaržvielām. Man ļoti patīk viņu Herbalism sejas attīrītājs.

    • Una saka:

      Es mēģinu, mēģinu Lush, bet viļos gandrīz visos produktos – man tās trakās smaržvielas un dažkārt arī ne visai labais sastāvs visu sabojā.. Bet vizuāli dažreiz tie ir tik vilinoši..🙂

  4. sugarmakeup saka:

    Jā, par eļļu es teicu, bet tas nebija blogā🙂 Un nemācēšu teikt vai produkta sastāvs nav mainījies kopš es to testēju, bet pumpas bija daudz un sāpīgas. Bioderma zilā želeja traki sausināja ādu. Vispār, kopš pārgāju uz neputojošiem līdzekļiem, āda ļoti uzlabojās.

  5. ilze saka:

    Es vispaŗ uzskatu, ka āda nav jāberž tik traki, kā tagad visiem ir uznācis ar tiem sejas tīrītājiem, birstēm un vel nezin ko – tādā apmērā, ka seja nevar atjaunoties, āda ir jāmīl.. tā jākpoj ar mīlestību, bez patoloģiskas beršanas, īpaši ja ir taukaina un kombinēta, kā man.. ādu sausinot baigi tā tiek samocīta, labāk mitrināt un maigi attīrīt.. man patik skābes brīžīem, skrubīši, maskas.dažreiz arī attīrošie līdzekļi ( tieši šķidrie, putojošie)..

Komentēt

