Sejas ādas kopšana: Viens rīts un viens vakars janvārī

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

No rīta lietoju Madara attīrošo pieniņu un Dzintara Fito barojošo krēmu normālai ādai.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vakara maiņa nedaudz plašāka – Mossa Youth Defence attīrošās putas, L’Oreal micelārais ūdens acu kosmētikas noņemšanai, Madara atjaunojošais nakts krēms un Emu Oil Well krēms acīm.

Cenšos pret ādu izturēties saudzīgi, jo mēģinu atkopt ādu no Madara Superseed eļļas un pēc tam arī Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate nodarītajiem bojājumiem zemādas pumpu un rētu veidolā. Par pēdējo esmu dzirdējusi daudz lielisku atsauksmju, bet mana āda sāka niķoties. Labi vismaz, ka pirms pilnā izmēra pirkšanas izmēģināju paraudziņu…

6 thoughts on “Sejas ādas kopšana: Viens rīts un viens vakars janvārī

  1. Elīna saka:

    Dzintara krēmi man atgādina jaunību, sen nekas tāds nav lietots. Esmu pieskatījusi želeju un fluīdu no Madaras, veikalā uz rokas smērējot ļoti patika.🙂

    • Annija saka:

      Jā, uznākot salam man bija ātrais skrējiens pa veikaliem – vajadzēja kaut ko aizsargājošu un bezdievīgi lētu😀 Nav nemaz slikts.
      Es arī domāju par Madaras dziļi mitrinošo fluīdu, bet tas lai paliek nākamajai atlaižu diennaktij.

    • Annija saka:

      Jā, iepazīšanās ar Kirhl’s nebeidzās sevišķi labi. Dzintara krēms kā jau krēms, tiešām be ar ko neizceļas. Man āda mainās, tiklīdz iestājas mīnusi, tad vajag kaut ko treknāku…

  2. Zanda saka:

    Interesanti, ka Kiehl1s izsauc pumpas uz ādas. Man tieši otrādi – tās aizdzen prom. Es, piemēram, šitā vairs neaiztieku Madara Superseed, jo man tādas dziļās pumpas arī sāka pradīties, ka vairs zodam nespēju pieskarties, bet Kiehl`s man tieši palīdzēja tad🙂

    • Annija saka:

      Man no abiem šiem līdzekļiem bija vienādi – sanetās zemādas pumpas uz zoda. Tikai ar Madaru bija trakāk, jo norakstīju to uz citām lietām un laikus nenoreaģēju.

Komentēt

