Bagātīga lutināšana ķermenim – L’Occitane mandeļu piena koncentrāts

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kā jau teikts virsrakstā, L’Occitane Concentre de Lait jeb mandeļu piena koncentrāts patiešām ir bagātīgs produkts. Gan tāpēc, ka pamatīgi mitrina un lutina ādu, gan arī augstās cenas dēļ – 43 eiro par 200 ml. Parasti ar ķermeņa krēmiem neaizraujos un neesmu gatava izdot lielas naudas summas, taču pēc paraudziņa pamēģināšanas biju pilnīgi pārliecināta – man vajag un viss!

Ražotāji skola, ka tas palīdzēs uzlabot ādas elastīgumu un tvirtumu, kā arī baro un mīkstina. Kam es principā varu piekrist! Pēc tā uzklāšanas āda ir zīdaini gluda un brīnišķīgi mitrināta. Man arī ir tāda tendence, ka kaut pie nelielām svara izmaiņām parādās nelielas strijas, taču tas nav noticis, kopš sāku lietot šo krēmu.

Krēma tekstūra ir viegla un pavisam nedaudz želejai līdzīga. Un tam piemīt skaista, saldena un neuzbāzīga smarža, kas man ļoti patīk. Tas zibenīgi iesūcas un uz ķermeņa neveido smagu un slidenu sajūtu kā daudzi citi ķermeņa produkti, un tas manās acīs ir liels pluss.

Zinu, ka noteikti pirkšu atkārtoti, jo esmu tajā vienkārši iemīlējusies! Apsveru arī mandeļu dušas eļļas iegādi. Starp citu, 250 ml eļļa ar 500 ml rezerves iepakojumu tagad nopērkama par 31 eiro.

7 thoughts on “Bagātīga lutināšana ķermenim – L’Occitane mandeļu piena koncentrāts

  1. ilze saka:

    Man vinu dusas eļla loti patik,tiesi nopirku uz akciju..tik forsa:) esmu lietojusi peoniju un rozu kremus,patika ,bet nelikas nekas loti ipass

    • Annija saka:

      Es arī pasūtīju mandeļu eļļu un šorīt jau saņēmu! Gan piena koncentrātam, gan eļļai ir līdzīga smarža, kas man ļoti patīk, laikam tas galvenokārt ir no mandeļu eļļas 🙂

Komentēt

