Mana nelielā (taču augošā) Urban Decay kolekcija

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Urban Decay šobrīd ir starp slavenākajiem kosmētikas zīmoliem pasaulē, galvenokārt pateicoties Naked acu ēnu paletēm. Izrādās, ka kompānija pastāv jau kopš 1996.gada un bija iecerēta kā dumpinieciska atbilde tā laika kosmētikas industrijai, kurā valdīja liels konservatīvisms. Tas joprojām jūtams spilgtajos un neparastajos acu ēnu toņos un to dažbrīd provokatīvajos nosaukumos, kā arī vizuāli piesaistošajos iepakojumos.

Es esmu pievienojusies Urban Decay fanu sektai (dažkārt pēc tādas izskatās!) tāpēc, ka mani uzrunā tās estētika un mesidžs, bet pats, pats galvenais iemesls, protams, ir produktu augstā kvalitāte. Acu ēnām ir īpaši patīkama formula – maiga, sviestam līdzīga un ārkārtīgi pigmentēta, ar to ir ļoti viegli strādāt. Tas attiecas gan uz matētajām, gan šimmera ēnām, taču es turos tālāk no Midnight sērijas ēnām (piemēram, skaistā Midnight Cowboy), jo tajās ir lielāka izmēra spīdumi, kas nokrīt uz vaigiem un pēc tam vairs nav izkustināmi no vietas.

Manos krājumos ir Book of Shadows Vol.4 un Naked 2 paletes, kurās ir ļoti skaisti toņi. Visbiežāk izmantoju Naked 2, jo tajā ir ikdienai vispiemērotākie toņi. Pasūtīju arī atsevišķu ēnu Mushroom – tonis, kas it kā ir sudrabains un it kā pelēkbrūns. Uz maniem plakstiņiem gan var redzēt tikai sudrabu!

Labs atklājums man bija Super Saturated High Gloss Lip Color tonī F-Bomb. Ļoti, ļoti piesātināts sarkanais tonis ar mitru spīdumu, kas ir arī pārsteidzoši noturīgs šāda veida produktiem (pēc skata kā Chubby Stick, bet darbībā pavisam citādāks). “Noēdas” ļoti smuki un vienmērīgi, un vispār ir īsts sapnis. Man pilnīgi žēl, ka tik reti rodas vajadzība to izmantot!

Vēl kādam senam pasūtījumam pievienoju Naked Skin Beauty Balm miniatūru. Tas sola notušēt palielinātas poras, izlīdzināt krunciņas un maskēt apsārtumus. Produkts būtībā darbojas kā praimeris ar SPF 20, taču neko daudz par to nevarēšu teikt, jo nekādu pamanāmu efektu neesmu novērojusi. Man gan arī neviena no minētajām problēmām nav ļoti aktuāla.

Iepriekš jau esmu rakstījusi par Urban Decay 24/7 šķidro laineri un slaveno Naked 2 acu ēnu paleti – tie ir divi ļoti iemīļoti produkti.

Un tagad, dārgās lasītājas, pastāstiet man, vai esat iepazinušās ar Urban Decay produktiem? Kādi iespaidi?

6 thoughts on “Mana nelielā (taču augošā) Urban Decay kolekcija

  1. Una saka:

    Es kaut kā nevaru sadraudzēties ar UD ēnām.. Naked Basics man ir, bet īsti nepatīk, drusku krītainas tās ēnas, savukārt lielās Naked paletes tā arī neesmu nopirkusi, jo daudzi saka, ka birstot. Vienīgi Perversion tuša, tā gan patīk.

  2. sugarmakeup saka:

    Man ļoti patīk UD Naked 1 palete. Otro bija iespēja “dzīvajā” pataustīt un sapratu, ka man nevajag. Primer Potion viennozīmīgi ir mans mīļākais praimeris.

    • Annija saka:

      Par Primer Potion piekrītu! Manai paletei nāca klāt paraudziņi no visām četrām versijām. Patika visas, izņemot spīdumaino Sin, ko pēc uzklāšanas nomazgāt no pirkstiem ir ļoti grūts, varētu pat teikt neiespējams uzdevums!

Komentēt

