Jaunākais skaistuma pasaules trends – Invisibobble

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šķiet, ka Invibobble mānija nav pagājusi secen nevienai, kura vismaz laiku pa laikam iemet aci skaistuma blogos. Savējo trīs matu riņķīšu komplektu saņēmu SaneriBox skaistuma kastītē.

Šonedēļ patestēju produktu, parasto matu gumiju vietā lietojot riņķīšus. Esmu apmierināta, lai arī nekādas revolūcijas tas manā dzīvē nav ienesis.

Ražotājs norāda, ka telefona vadam līdzīgā forma izkliedējot spiedienu, tādēļ nav jābaidās no galvassāpēm. Citi nosauktie labumi: saudzē matus, mazina matu galu šķelšanos, nerauj matus, nav ne par ciešu, ne par vaļīgu, var valkāt arī kā aproci – pēdējam gan atļaušos uzreiz nepiekrist!😀

Matu riņķīši man patīk, taču neredzu sevišķu atšķirību no parastajām matu gumijām. Es parasti saņemu matus tikai atnākot mājās pēc darba dienas, un tā parasti ir vaļīga cope, tāpēc punkts par galvassāpēm man nav aktuāls. Es gan arī nevaru iedomāties sievieti ar akurātu augsto zirgasti, ko dienas laikā nevarētu izlaist, kamēr no astes laukā rēgojas “telefona vads”, ja nu vienīgi šādā izpildījumā:

Jā, nosaukums var radīt nepareizu iespaidu, jo matu riņķītis nav neredzams, ja vien to speciāli nenoslēpj. Tas ir viens no lielākajiem mīnusiem, jo ārpus mājām es to noteiktu neizmantošu.

Nevaru līdz galam piekrist punktam, ka gumija nerauj matus. Valkāšanas laikā nav velkošas sajūtas, jo gumija nav tik stingra, taču izpiņķerēšana no matiem nebūt nav vienkāršākā kā parastām matu gumijām.

Verdikts: tas bija interesants eksperiments, taču turpināšu lietot parastās matu gumijas, kad šīs beigs savu mūžu. Manās acīs Invisibobble nav ne ar ko pārākas par parastām gumijām, tās vienkārši ir citādas. Vienīgā man būtiskā atšķirība ir cenā (trīs Invisibobble gumiju komplekts maksā 5,95 eiro), un tur nu par uzvarētāju nav ilgi jāprāto.

3 thoughts on “Jaunākais skaistuma pasaules trends – Invisibobble

  1. Laura saka:

    Es vakar pirmoreiz izmēģināju. Nu, neesmu sajūsmā. Tas telefona vads neizskatās pārāk vizuāli pievilcīgi, turklāt, velkot ārā, tas ieķērās un izplēsa pāris matus. Palieku uzticīga parastajām matu gumijām.

  2. Elīna saka:

    Man gan ļoti patīk🙂. Maniem trausliem matiem šīs gumijas der daudz labāk, jo ir saudzīgākas. Tāpat arī patiešām galva nesāp. Un par to vizuālo – manās acīs vads izskatās interesantāk, nekā kaut kāda parasta matu gumija. Bet savējo pirku drusku lētāk, par 5 EUR – Facebookā no meitenes, viņai ir arī i-veikals, ja ieguglē, tad var atrast🙂

Komentēt

