Sausais atlikums: Skaistuma kastīšu favorīti

Pagājis jau kāds laiks kopš jauno latviešu skaistuma kastīšu iznākšanas, un tajā es cītīgi testēju tajās atrodamās miniatūras un paraudziņus. Tagad varu padalīties ar produktiem, ko pēc pamēģināšanas pirkšu vai arī gribētu iegādāties.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Attirance medus un mandeļu dušas eļļa. Man ļoti patīk šāda veida produkti, jo maigi attīra ādu, atstājot to mīkstu un maigu. Man tas ir svarīgi, jo esmu diezgan slinka uz ķermeņa krēmu, losjonu un sviestu lietošanu. Smarža ir diezgan patīkama. Tiesa gan, šo produktu pilnā izmērā vismaz tuvākajā laikā nepirkšu, jo man mājās stāv gandrīz litrs L’Occitane mandeļu dušas eļļas, un tā, manuprāt, ir kādu soli priekšā.

Chanel Sublimage Essential Comfort Cleanser. Šis ir visai interesants līdzeklis kosmētikas noņemšanai un sejas ādas attīrīšanai. Iespiežot plaukstā, tā ir želeja, kas, iemasējot sejas ādā, iegūst eļļainu konsistenci. Taču, atšķirībā no eļļām, to ir ļoti viegli nomazgāt ar ūdeni vien. Ar kosmētiku tiek galā labi. Apsvēru domu par tā iegādi, taču tikai līdz brīdim, kad ieraudzīju cenu – 100 dolāri par nepilniem 150 ml. Saprotu, ka šanelis, bet tomēr tomēr nekādi nevaru attaisnot tādas naudas izgrūšanu par kosmētikas noņēmēju.

CCS pēdu krēms. Un šis nu ir produkts, ko es tiešām gatavojos nopirkt. Krēmu vislabāk lietot uz nakti, kārtīgi sasmērējot pēdas un uzvelkot zeķītes. No rīta vairs nav ne miņas no sausas ādas uz papēžiem. Kādreiz esmu izmēģinājusi pāris pēdu krēmus, bet tie nav bijuši ne tuvu šī līdzekļa sniegtajam efektam.

Pats galvenais jautājums, kas mani nodarbināja – vai skaistuma kastītes ir tā vērtas, pieņemot, ka to svarīgākais uzdevums ir palīdzēt atklāt labus produktus? Tīri matemātiski atbilde laikam būtu nē, jo vismaz manā gadījumā kastītes par kopējo summu 26 eiro ir vainagojušās ar vienas pēdu krēma tūbiņas pirkumu par nepilniem sešiem eiro. Taču tam ir vēl daudzi un dažādi skaitļos neizsakāmi lielumi, piemēram, atsaiņošanas prieks, pārsteigums un “otro Ziemassvētku” sajūta, kaut kā jauna izmēģināšana, labāka sapratne par patīk/nepatīk jautājumu… Un tas nu viss ir ļoti individuāli. Es neesmu pasūtījusi nākamās kastītes, taču noteikti ar interesi sekošu līdzi to saturam.

Komentēt

