GlanceBox februāra skaistuma kastīte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Manās rokās šodien nonāca GlanceBox otrais izdevums – februāra kastīte. Uzreiz redzams, ka veidotāji pēc pirmās kastītes palaišanas strauji auguši un daudz ko pilnveidojuši. Pirmkārt jau tas ir iepakojums – nedaudz pamainīta dizaina kastīte un glīti noformēts buklets aprakstiem, cenām un vietām, kur iegādāties produktus. Otrkārt, arī kastītē iekļautie produkti man šķita daudz labāk izvēlēti.

Skatāmies, kas iekšā kastītē…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kastītē ir viens pilnizmēra produkts – EOS lūpu balzāms, man ticis pasteļviolets un smaržo pēc meža ogu košļenēm. Gana pieklājīgā izmērā ir arī Crystal kristālu dezodorants. Man kādreiz bija citas firmas ražojums, secināju, ka man ar to īsti nepietiek, bet labprāt pamēģināšu vēlreiz.

Vēl kastītē ir 20 ml granātābolu ķermeņa losjona miniatūra no Weleda un Benefit Total Moisture krēma miniatūra ļoti glītā stikla ķobītī. No Benefit kopjošās kosmētikas neko neesmu mēģinājusi, tāpēc priecājos par iespēju.

Vēl kastītē ir Stenders šampūna un kondicioniera paraugi un 1 ml iepakojums ar Redken Diamond Oil matu eļļu, ko labprāt pamēģināšu, jo esmu pētījusi šo sēriju, bet beigās izlēmusi par labu Redken All Soft līnijai (kas, starp citu, ir brīnišķīga).

Ar kastītes saturu esmu apmierināta. Tajā nav neviena produkta, kas man nepatiktu vai neuzrunātu. Man patīk arī tas, ka iekļauti zīmolu, kurus, cik man zināms, Latvijā klātienē iegādāties nevar, jo iepirkšanās internetā nevienam vairs nav nekāds jaunums. Vairums manas kosmētikas iegādāts tieši interneta veikalos. Taču tur nu gan testeru un paraugu jautājums ir aktuāls, jo produktu nevar pirms pirkšanas izmēģināt. Ar šo kastīti man viss ir sakritis tieši tā, kā vajag, jo apsvēru Diamond Oil sērijas iegādi, kā arī Benefit sejas kopšanas līnija ar lielisko produktu dizainu bija rosinājusi manu interesi.

Starp citu, februāra kastītes vēl var pasūtīt Glancebox mājaslapā.

2 thoughts on “GlanceBox februāra skaistuma kastīte

    • Annija saka:

      Es tieši tagad lasu tavu atsauksmi!🙂 Man šķiet, ka šoreiz labi notrāpīts arī ar variācijām saturā – atšķiras krāsas, smaržas, Benefit gadījumā produkta veids. Bet nav kā pagājušoreiz, kad kāds apvainojās, ka citās kastītēs dārgāks “mainīgais” produkts.

Komentēt

