Matu kopšanas izcilnieki no Redken un Kerastase

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lai arī par kosmētiku rakstu daudz, matu kopšanas līdzekļi parasti paliek ēnā. Iemesls – ļoti reti esmu apmierināta ar šīs kategorijas produktiem!

Sāksim ar to, ka mani mati ir ļoti kaprīzi un tiem grūti izdabāt. Galvenās problēmas ir taukainas saknes un sausi gali, kā arī pūkošanās un jutīga galvas āda. Pēdējais punkts ir īpaši mokošs, jo no lielākā daļa Drogu produkcijas pēc kāda laika izsausina galvas ādu, un tas savukārt noved pie vēl dažām nepatīkamām problēmām.

Esmu pamanījusi, ka parasti tādas blakusparādības neizraisa šampūni bez sulfātiem, kas manā gadījumā ir drošākais variants. Lai arī Redken All Soft šampūna sastāvā ir atrodams SLS, tas tomēr man der. Interesanti, ka tas arī puto salīdzinoši vāji, bet šī sastāvdaļa tur tomēr ir. Es lietoju jau trešo produktu komplektu un esmu ļoti apmierināta ar to, ka mati izskatās skaisti un mirdzoši, pārlieku nepūkojas un visādi citādi uzvedas teicami.

Redken All Soft Heavy Cream ir maska, kas jāieklāj mitros, nosusinātos matos un jāpatur 10-15 minūtes. Mati patiešām kļūst jūtami mīkstāki un pakļāvīgāki.

Produktus parasti pasūtu LookFantastic.com vai FeelUnique.com atkarībā no tā, kur ir labākas akcijas un piedāvājumi. Piemēram, šeit šampūna un kondicioniera komplekts nopērkams par nepilniem 26 eiro, un komplektā vēl nāk skropstu tuša. Savukārt maska maksā 21 eiro abās vietās.

Savukārt zīmolu Kerastase iemīļoju jau pirms trim gadiem, kad pirmoreiz pamēģināju Cristalliste sēriju. Kopš tā laika gandrīz vienmēr manos krājumos ir Liquide Lumiere – serums matu spīdumam. Efekts no tā patiešām ir un acīmredzams, jo mati uzreiz iegūst veselīgu mirdzumu un kļūst zīdaini. Tas jāklāj mitros matu galos, nav jāizskalo.

Patlaban interneta veikalos tas maksā ap 18 eiro. Varētu likties sālīti, bet pietiek vairākiem mēnešiem.

Šī kombinācija maniem matiem ir pati labākā, kas pierādījies ilgākā laika periodā. Taču katram jāatrod sev piemērotākie matu kopšanas līdzekļi, jo te nu ir spēkā teiciens – kas der visiem, tas patiesībā neder nekam. Esmu izmēģinājusi citas šo zīmolu līnijas (Kerastase balto un Redken Smooth Lock). Tās man nederēja, taču domāju, ka kādai citai ir tieši laikā.

One thought on “Matu kopšanas izcilnieki no Redken un Kerastase

  1. Elīna saka:

    Pēc apraksta liekas, ka Tavi mani ir līdzīgi manējiem, bet mani arī ir vēl biezi un smagi. Uz Kerastase serumu skatījos, domāju, ka nopirkšu. Redken mēģinājusi neesmu, bet iespējams, ka kaut kad pamēģināšu. Šobrīd lietoju Matrix Keratindose sēriju, pagaidām Matrix ir labākais savā cenu kateogorijā, ko esmu mēģinājusi no profesionālājiem matu kopšanas līdzekļiem.

Komentēt

