Pavasara vēstneši – dzeltenas tulpes un gaisīga apakšveļa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jau iepriekš esmu minējusi, ka nu jau kādu laiku strādāju apakšveļas zīmola Fl*sh you&me sastāvā. Ik pa laikam esmu arī šeit kaut ko no tā produkcijas atrādījusi. Ne tāpēc, lai tukši reklamētu, bet kopš pievienošanās komandai patiešām esmu kļuvusi par zīmola patrioti.

Manā īpašumā jau bija sudrabains hārness, taču nesen kolekcijai pievienojās skaista un interesanta bralete (jebšu mīkstais krūšturis) ar zeltītu mežģīnīti. Kad pirmoreiz to ieraudzīju jubilejas pasākumā, jau zināju – būs manējā! Fl*sh you&me smalkās sieviešu veļas līniju ir iedvesmojušas jaunākās tendences – viegli, caurspīdīgi audumi un bondage elementi. Daudzi no mīkstajiem krūšturiem ir papildināti ar dekoratīviem elementiem, piemēram, krustotām gumijām, kas piedod interesantu akcentu pa virsu uzvilktam topam.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skaistums ir viena lieta, bet manu sirdi visvairāk silda tas, ka tā ir ļoti ērta. Bralešu valkāšana man visvairāk saistās ar pavasari un vasaru, kad gribas vieglus un gaisīgu audumus, tai skaitā arī veļai. Ja pirms vairākiem gadiem valkāju tikai push-up krūšturus, tad kopš pagājušās vasaras esmu nosliekusies par labu braletēm vai arī krūšturiem ar stīpām, bet bez mazākā polsterējuma, un izrādās, ka tā jūtos daudz ērtāk!

Braleti var iegādāties šeit. Pagaidām safotografēta un izlikta pārdošanā ir tikai viscaur melnā versija, taču noteikti var pierakstīt klāt, ka kārojas ar zeltīto mežģīni, un tāda tiks uztaisīta.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Starp citu, darbojoties Fl*sh you&me, esmu uzzinājusi par jaunu blogeru sugu – apakšveļas blogeriem. Goda vārds, nebiju par tādiem pat iedomājusies! Ja apakšveļa ir arī jūsu vājība, tad iesaku ieskatīties garterblog.ru vai Coquettish blogos, kuros var atrast skaistas bildes, interesantus aprakstus un fantastiskus apakšveļas zīmolus dažādās cenu kategorijās. Atsevišķas izpētes vērts temats ir indie apakšveļas zīmoli, kuru dizains pamatīgi “ieliek” mainstream zīmolu piedāvājumam.

5 thoughts on “Pavasara vēstneši – dzeltenas tulpes un gaisīga apakšveļa

  1. mazais saka:

    Aa kaa man patiik!!! Es peedeejaa laikaa arii tik shaadus esmu iecieniijusi. Driiz RigaPlaza atveersies Intimissi apaksvelas veikals (kas ir mans visvismiiljaakais), tur jaunaja kolekcijaa ari ir ljooti skaistas braletes:)))

    • Annija saka:

      Eh, man Riga Plaza tik ļoti nesanāk nekad pa ceļam – pilnīgi žēl, jo tur ir vairāki labi veikali, kuru citviet nav!

  2. agnese saka:

    Nezinu,kad tieshi atveersies, bet, kad zinaashu,ka ir, doshu Tev zinju. Es ceru,ka buus arii atklaashanas atlaides utt. 😀 tad arii padoshu Tev zinju, lai izbriivee laiku apmekleejumam. Noteikti nenozheelosi. Pat ja pie mums vediis vecaas kolekcijas utt…. Ir to veerts :))))

Komentēt

