Eksperiments: Kā kļūt par Instagram beibi stundas laikā

Vai tev kādreiz ir ienācis prātā jautājums, diez cik daudz laika un pūļu prasa kļūšana par Instagram karalieni un “selfiju mākslinieci”? Vai varbūt tas viss notiek tā gluži dabiski – esmu ieskrējusi mājās pa ceļam uz treniņu, paskatos spogulī, o, labi izskatos, čik un selfijs gatavs?

Sāksim ar to, ka esmu gluži parasta meitene, kurai kosmētika un skaistums interesē, taču nav galvenā prioritāte dzīvē. Es krāsojos diezgan nemanāmi, man ir problemātiska āda un vairāki lieki kilogrami. Mēģinu regulāri iet uz sporta zāli, bet aizņemtība, nogurums un slinkums pārsvarā ņem virsroku.

Kad esmu pamodusies līdz ar pirmo modinātāja zvanu un man ir bijis laiks, ko no rīta atvēlēt spilgtākam un izteiksmīgākam meikapam, es izskatos šādi:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bet es esmu ziņkārīga. Tā nu es apbruņojos ar savu ietilpīgo kosmētikas maciņu, dažiem internetā sagrābstītiem padomiem un Kailijas Dženeres bildēm, kā arī vienu brīvu stundu.

Vualā!

IMG_20150311_173007

Ha ha! Bilde speciāli taisīta Instagram labākajās tradīcijās – lūpas tūtiņā, izgāztas krūtis un filtrs, kas veiksmīgi izdzēš visas nepilnības.

Kā tas notika? Es zināju, ka grims būs vajadzīgs spilgtāks, nekā ikdienā esmu pieradusi to nēsāt, bet man nebija ne mazākās nojausmas, ka tik ļoti. Veidojot grimu, vairākkārt uztaisīju testa bildes – ja skatoties spogulī likās, ka nu esmu pāršāvusi pār strīpu ar konturēšanu un vaigu sārtumu, tad selfijā tas neatspoguļojās vispār. Vaigu kauli iezīmēšana un deguna “slaidināšana” ar tumša pūdera palīdzību izmainīja sejas vaibstus, taču ar telefonu uzņemtajās fotogrāfijās tas izskatījās pavisam dabiski, varētu pat teikt, ka pelēcīgi un neinteresanti. Tāpēc es vienu pēc otras liku vaigu sārtuma kārtas, un, lai arī bildē tas ir tikko nojaušams, realitātē izskatījos pēc klauna. Ja es tādā paskatā būtu izgājusi uz ielas, uz mani pavisam noteikti rādītu ar pirkstiem!

Selfijos ļoti nozīmīga lieta ir uzacis, kas ierāmē seju un piedod tai raksturu. Acis un uzacis man nācās iezīmēt ļoti tumšas, jo tikai tad tās izceļas. Savukārt lūpām izmantots Kailijas Dženeres standartiņš – nude tonis, klājums pāri dabīgajām lūpu līnijām un pamatīgas “pīļu lūpas” lai radītu iespaidu, ka tās ir pilnīgākas un jutekliskākas nekā patiesībā.

Un pēdējais – tās, protams, ir krūtis! Dabīgi tās ir vismaz divu izmērus mazākas, nekā varētu spriest pēc fotogrāfijas. Ļoti iespējams, ka esat manījuši kādu no vairākiem YouTube video par dekoltē ieēnošanu, kur izmantoti tie paši principi, kas sejas konturēšanā. Šo tehniku gan arī labāk atstāt selfijiem un ārā tādā paskatā nerādīties – dzīvē neizskatās ne dabiski, ne skaisti.

Lūk, visi izmantotie produkti. Nav slikti “dabiskam” selfiju grimam!😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Šis nelielais eksperiments ir pilnībā sagrāvis manu ticību attiecīgajam Instagram lietotāju segmentam. Ja ir vēlēšanās un laiks noņemties ar tādām lietām, tad ir pavisam viegli radīt selektīvu un sagrozītu iespaidu par sevi, un diemžēl daudzas jaunas meitenes un sievietes to arī aktīvi dara. Ja tu neizskaties pēc īstas Instagram zvaigznes, tad neuztraucies – viņas pašas tā neizskatās!🙂

14 thoughts on “Eksperiments: Kā kļūt par Instagram beibi stundas laikā

  1. Sabīne saka:

    ”tad neuztraucies – viņas pašas tā neizskatās!” hehe, pilnīgi piekrītu!🙂
    Ko domā par hurraw balzāmu? Drīz Domāju sūtīt ar ķiršiem.

    • Annija saka:

      Es esmu Hurraw lielākais fans!🙂 Man jau rindā stāv raksts par balzāmiem, to šonedēļ publicēšu. Ķiršu ļoti smuki smaržo, bet man nelikās tik labs kā nekrāsainie balzāmi – lūpu ādu mitrināja mazāk. Nekrāsainie tādā ziņā neatšķiras, jāizvēlas tikai sev patīkamākā smarža🙂

  2. ilze saka:

    Opa.. man nelikas ka tu butu parkrasojusies:) tad jau man vispar jakaras nost.. jo krasojos es dazadas extremas krasas ari ikdiena:D driz vel violetus matus nokrasosu🙂

  3. Arta saka:

    Es arī blogam fotografējot grimus, esmu ievērojusi, ka man nākas uzklāt krietni vien vairāk nekā vajag, lai bildēs vispār kaut ko saskatītu. Pat ja dzīvē viss izskatās labi, bildēs neizskatās ne pēc kā. Tāpēc es grimus lieku tik reti😀

    Bet interesants eksperiments un tā jau ir – Instagram ir otra dzīve, kur visi ir skaistāki, slaidāki, veselīgaki un interesantāki.🙂

    • Annija saka:

      Jā, tā ir gan. Sevišķi grūti parasti ir ar acu ēnām. Dzīvē smuki – fotogrāfijās vispār neko nevar saprast. Dažreiz ar balto skaudību noskatos, piemēram, uz Linda Hallberg bildēm. Viņai ir vai nu traki labas fotogrāfes spējas ar ideālu apgaismojumu un citiem apstākļiem, vai nu arī labas iemaņas fotošopā. Vai drīzāk abi divi.

  4. Zane Zanīte saka:

    Eksperiments foršs. Tā ir – uzkrāsojos kā parasti – un nevar normālu bildi uztaisīt – izsktās, ka labākajā gadījumā skropstās melnums ticis un punkts. Ne vaigi, ne lūpas, ne acis. Un tieši tādēļ arī uz skatuves grimms ir jāliek tāds, ka draugam mazliet bail blakus iet, jo arī uz skatuves – gaismas, attālums, tērpi – tas viss apēd vieglu dienas grimmu, pazaudējot akcentus.

  5. deni2s saka:

    Ja godīgi, pirmā bilde no otrās stipri neatšķiras. Droši varēji arī stiprāk krāsoties. Vispār daži meistari iesaka uz kāzām un citiem nozīmīgiem notikumiem pārkrāsoties, jo pasākums notiek vienu dienu, bet bildes paliek uz visu mūžu.

Komentēt

