SaneriBox aprīļa skaistuma kastīte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Beidzot arī pie manis nokļuvusi SaneriBox aprīļa skaistuma kastīte. Izsūtīšana sākās jau no otrdienas, tā kā līdz šai dienai biju paspējusi jau saturu izpētīt krustām šķērsām.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noformējums kā jau vienmēr ļoti skaists… Arī šoreiz kastītē paslēpies kārums – brīnumgards makarūns no bloombox.lv pārsteiguma kastītēm.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Un šāds, lūk, kastītes saturs. Es nepasūtīju kastīti uz 3 vai 6 mēnešiem, bet gan tikai uz vienu, tāpēc man izpalika Malu Wilz kosmētika. Un jāsaka, ka kastīte bez tās izskatās visai plāna.

Pilna izmēra produkti: Missha Pure Source maska (interesanti, ka tā ir kā kokvilnas drāniņa, kas jāpatur uz sejas) ar jūras zāļu ekstraktiem un Gliss Kur tūlītējas iedarbības matu masku. Abi gan paredzēti tikai vienai lietošanas reizei.

No miniatūrām kastītē iekļauta Lancome Hypnose Doll Eyes tuša (kas man bija galvenais iemesls pasūtīt kastīti), kā arī L’Oreal micelārais ūdens sausai un jutīgai ādai.

Visplašāk pārstāvēti bija paraudziņi – Guam pretcelulīta maska, Palmer’s Skin Therapy daudzfunkcionālā eļļa, Lancome Teint Miracle tonālais krēms, Docteur Renaud roku krēms, Atache dienas un nakts krēms. Kā neliela ekstra pievienots -30% atlaides kupons vienreindas aprocei no SoulStones by Agnese Zeltiņa.

Man palika neliela mazuma piegarša, jo būtu gribējies vairāk miniatūru un mazāk paraudziņu. Arī paši paraudziņi nebija man pārāk labs trāpījums, jo ar celulītu necīnos un pretgrumbu krēmus arī vēl nelietoju. Visvairāk gribas izmēģināt Lancome tušu un Missha masku, par tiem arī prieks.

5 thoughts on “SaneriBox aprīļa skaistuma kastīte

    • Annija saka:

      Tā varētu būt, šķiet, ka iznāk viena pēc otras! Bet es sāku interesēties par par vēl citām – šonedēļ pasūtīju savu pirmo smaržu kastīti. Pārsteigums nosacīts, jo aromātus atlasīju pati, bet sajūtas kā pirms Ziemassvētkiem.

  1. ravenbeautyremarks saka:

    Jā, miniatūras gauži maz, Lancome jau arī not for sale produkts, reāli tikai Gliss kur, Loreal un Missha. Pārējie produkti testerīši…

  2. Gorgeous-Purpose K S saka:

    Lasu tikai tagad, jo savu kastīti saņēmu šodien. Gribēju to pārsteiguma momentu.
    Es pat nesaprotu, vai esmu atēdusies kastītes, taču man līdzīgs iespaids, ka nu patukša tā kastīte šoreiz ir.

Komentēt

