Frederic Malle neparastie ziedi: Portrait of a Lady un Carnal Flower

Mana iepazīšanās ar Frederic Malle smaržām sākās ar personības testa aizpildīšanu zīmola mājaslapā, piemērotāko aromātu piemeklēšanu un paraudziņu saņemšanu. Izrādās, ka Frederic Malle birojā strādā īsti telepāti, jo lieliski nolasīja manu gaumi pirms vēl es pati biju spējusi to noformulēt. Taču tas atstāja kņudinošu nepabeigtības sajūtu – šis ir lieliski, bet ja nu viņiem ir kaut kas vēl labāks?

Diemžēl Latvijā Frederic Malle aromātus nevar ne pasmaržot, ne iegādāties. Lietuvā zīmola produkti pieejami Creme de la Creme veikalos četros tirdzniecības centros Viļņā un Kauņā, taču, ja tur nav plānots braukt, jāizmanto paraudziņu programma vai jāpērk uz dullo. Tā nu, pasūtot trīs Portrait of a Lady travel size iepakojumu komplektu, paķēru klāt arī izslavēto un apjūsmoto Carnal Flower.

Man gribētos samainīt šiem aromātiem nosaukumos. Portrait of a Lady nav ne miņas no lēdijas, savukārt Carnal Flower es nevaru sasmaržot nosaukumā apsolīto miesaskāri un jutekliskumu…

Portrait of a Lady ir brīnišķīga rozes, pačūlijas un vīraka kombinācija ar sajūtamām sandalkoka, ogu un garšvielu notīm, turklāt tai ir ļoti interesanta retro aura. Par spīti nosaukumam šī aromāta valkātāju nekādi nespēju iedomāties kā dāmu, turklāt vēl tādu, ko iemūžina portretos! Rozes un pačūlijas kombinācija jebkura parfimēra izpildījumā vienmēr lieliski sader ar ādas jaku – nezinu, kā, bet tā nu tas ir. Un arī šajā gadījumā aromāts drīzāk piestāvēs zemāk redzamajai būtnei, nevis ar nevainojamām manierēm apveltītai lēdijai.

Turpretī Carnal Flower ir fantastisks balto ziedu aromāts vasarai. Vienkārši debešķīgs! Kompozīcijai ir divējāda daba. Tās centrā ir tuberoze un jasmīns, kas sākumā pārsteidz ar grandiozu ziedu dozu. Taču paralēlu dzīvi dzīvo kokosrieksta, melones un ilang-ilang tropiskais apvienojums, kas ik pa brīdim liek sevi manīt. Es to visvairāk pieredzu staigājot – ja esmu uzpūtusi smaržas uz atslēgas kaula, tad dažbrīd līdz degunam tiek Pina Colada kokteilim līdzīga smarža. Man šis aromāts bija jaunatklājums, jo līdz tam ar neko līdzīgu nebiju sastapusies.

Ja smaržām vispār var noteikt sezonālus ierobežojumus, tad Carnal Flower ir vasaras aromāts, bet Portrait of a Lady vairāk paredzēts vēsākam laikam. Abus ir radījis parfimērs Dominiks Ropions, kura kontā ir Thierry Mugler leģendārais Alien un Givenchy Amarige, kā arī mūsdienu hīti Flowerbomb un La Vie Est Belle.

Starp citu, šodien tiku vēl pie trīs Frederic Malle ziedu aromātu paraugiem – pūderainās rozes Lipstck Rose, sarkanvīnā un garšvielās izmērcētās rozes Une Rose un noslēpumainās mimozas Une Fleur de Cassie (šo arī veidojis Ropions). Man domās jau top apraksti!

8 thoughts on “Frederic Malle neparastie ziedi: Portrait of a Lady un Carnal Flower

    • Annija saka:

      Jā, cenas nav tās patīkamākās. Bet viņiem mājaslapā ir 10 ml tilpumi, varbūt vērts uzmest aci tiem? Vismaz man ar tādu pietiek veselai mūžībai, jo lietoju mazās dozās un rotēju ar citām smaržām savos krājumos.

  1. Santa saka:

    Abas Tevis minētās smaržas ir manā wishlistā – gribu, gribu, tikai sarežģīti pie tam tikt, ja nevelos lielo tilpumu. No ziedu FM man ir jau pieminētais En Passant – ļoti skaisti ceriņi un Lys Medditerranee – Vidusjūras piekraste ar lilliju dārziem. Un Le Parfum de Therese jau nosacīti arī ir ziedu, bet kopā ar augļiem un kokiem. Visas trīs ir lieliskas.
    No kurienes sūtīji mazos 3.5 ml, kuri bija Tava Instagram?

    • Annija saka:

      Es aizrakstīju tai pašai dāmai, ar kuru senāk runāju par personības testa paraudziņu nosūtīšanu, sakot, ka gribas pamēģināt vēl vairākas smaržas. Viņa piekrita nosūtīt jaunu paciņu ar trim paraudziņiem, ja es sedzu piegādi (17 eiro). Es vispār biju dikti vīlusies, ka pie pirkuma viņi nedod paraudziņus!

  2. Santa saka:

    klau, a viņi uz mājām sūta ar kurjeru vai uz pastu? Man tāda problēma, ka biezi nesaņemu līdz durvīm piegādājamo, jo dzīvesvieta aiz vairākiem durvju kodiem un man der tikai pasta piegādes variants.

    • Annija saka:

      Ar DHL, bet viņi jau zvana no rīta un kad ir klāt. Bet varbūt var mēģināt ar viņiem sarunāt, ka nosūta pa pastu.

Komentēt

