Augusta GlanceBox

Sveikas! Kā jau katra mēneša nogalē, iznākusi jaunā GlanceBox skaistuma kastīte.

Šī mēneša saturs man šķiet visai diezgan bagātīgs – būs, ko izmēģināt!

Pirmais pārsteigums bija dāvanu karte konsultācijai-nodarbībai divām personām, kurā var iemācīties vienu no sekojošajiem grima veidiem: dabisks makeup, lietišķais makeup un vakara grims. No bukletā pievienotās informācijas noprotu, ka to vadīs zīmola Mary Kay konsultante un uz vietas būs arī iespējams iegādāties kosmētiku. Es gan ar aizdomām raugos uz tiešo pārdošanu un tās metodēm, taču tā kā ar Mary Kay vēl neesmu iepazinusies, tad varbūt izmantošu šo iespēju.

Kastītē vēl ir Mary Kay mitrinošās lūpu krāsas paraugs. Man ļoti iepatikās tonis Barely Nude – nedaudz caurspīdīgs nude ar lūpu balzāmam līdzīgu tekstūru. Uzklāts izskatās ļoti skaisti un dabiski, kā arī uz lūpām ir ļoti patīkams, tāpēc varētu aiziet uz konsultāciju tāpēc vien, lai nopirktu pilnizmēra iepakojumu, kas gan ir diezgan padārgs, proti, 19 eiro.

Kastītē ir viens pilna izmēra produkts – Āzijas zīmola Tony Moly Aqua Aura izsmidzināmais ūdentiņš sejai. Produkta aprakstā minēts, ka līdzeklim pievienota alveja, olīvu un argāna eļļa, jūras kolagēns, pērļu un koraļļu pulveris(?), ziedu ekstrakti un hialuronskābe. Kā jau visi šāda tipa produkti, tas paredzēts izsmidzināšanai uz sejas ādas, kad tai nepieciešama mitrināšana. Līdzeklim ir maiga, patīkama smarža. Atvēsina karstumā!

Artego Rain Dance serums-eļļa matiem 10 ml iepakojumā “bagātināts ar ēteriskām argana, kumelīšu, tsubaki eļļām un zīda proteīniem”, lai padarītu matus spīdīgus un mīkstus. Tā kā uz mitriem matu galiem jāuzklāj tikai 2-3 pilieni, vajadzētu pietikt gana ilgam laikam.

Vēl kastītē ir Weleda mitrinošais citrusaugļu ķermeņa krēms (20 ml). Pašā pirmajā kastītē man bija tāda paša lieluma miniatūra ar granātābolu atjaunojošo krēmu, ko atzinu par labu esam.

No paraudziņiem kastītē atrodams Reviline Revishock+Revitherapy keratīna ekstrakta un atjaunojošā seruma komplekts. Abi līdzekļi jāsajauc kopā, jāieklāj matos un pēc minūtes jāizskalo. Līdz šim tāda veida produktu neesmu mēģinājusi! Kastītē ir divi komplekti.

Vēl ir Inglot YSM tonālā krēma un Dzintara attīrošās maskas paraudziņi. Abus esmu izmēģinājusi jau iepriekš. YSM ir mans vasaras tonālais krēms ar vieglu sedzamību – tas nav slikts, taču taukainu ādu satauko vēl vairāk, un man dienas vidū parasti vajag noņemt no sejas spīdumu. Manā kastītē ir tonis 41, kas varētu būt ļoti gaišs (es lietoju toni 49). Savukārt ar Dzintara masku mana pieredze nav bijusi tā labākā, jo sakairināja manu ādu. Tas gan bija sen, bet izmēģināt vēlreiz baidos. Es gan zinu, ka daudzām citām sievietēm šī maska patīk un neko sliktu nedara.

Komentēt

