Krāsainas kontaktlēcas no visaslecas.lv

Skaistuma blogos daudz eksperimentē ar kosmētiku, apģērbu un aksesuāriem, taču ir arī daudz citu veidu, kā mainīt savu ārieni. Man bija iespēja pamēģināt kaut ko man pavisam jaunu – krāsainās kontaktlēcas no interneta veikala visaslecas.lv.

Jāatzīst, ka nebija viegli izšķirties par lēcu krāsu. Spilgti zilas? Noslēpumaini zaļas? Brūnas vai pat melnas? Galu galā izvēlējos FreshLook ColorBlends nulles stipruma lēcas tonī Amethyst – violetu toni a la Elizbete Teilore. Tā kā esmu vēsais tips, domāju, ka tas varētu piestāvēt un izcelt acis.

Papildus saņēmu arī lēcu šķidrumu un kastīti glabāšanai. Lēcas paredzētas lietošanai vienu mēnesi. Divas lēcas maksā 19 eiro.

Nekad iepriekš nebiju lietojusi kontaktlēcas, tāpēc sākumā ar to ielikšanu negāja diez ko raiti. Taču ar to ir gluži tāpat kā ar šķidro laineri – vajadzīgi daži (nu labi, būsim godīgi – daudzi) neveiksmīgi mēģinājumi, bet, kad iemācies, vēlāk viss iet kā pa sviestu.

Lēcas ir puscaurspīdīgas, bet manas acis dabīgi ir tumšas, tāpēc lēcas paspilgtina acu krāsu. Tās neizskatās uzkrītošas vai nedabīgas, bet piedod interesantu toni. Ilgākais valkāšanas periods man bija apmēram trīs stundas, kuru laikā nekādu fizisku diskomfortu neizjutu.

Tā bija interesanta pieredze! Zinu, ka ir cilvēki, kuri krāsainas kontaktlēcas valkā ikdienā. Man bija kursa biedrene ar fantastiski zaļām acīm – kā pamanīji tās, tā vairs nevarēji neskatīties🙂 Reiz par to pajautāju, un izrādījās, ka viņa katru dienu valkā krāsainās lēcas. Nedomāju, ka es tā darīšu, taču īpašiem gadījumiem un pasākumiem tā ir laba ideja!

Kontaktlēcas un šķidrums no visaslecas.lv – paldies interneta veikalam par iespēju izmēģināt produktus!

4 thoughts on “Krāsainas kontaktlēcas no visaslecas.lv

  1. Arta saka:

    Es arī kādreiz noteikti gribētu paeksperimentēt, tikai nez, man acis ir tik tumšas – nezinu, vai vispār kaut kādu atšķirību manītu.😀 Bet Tev izskatās interesanti un dabiski – man patīk.🙂

Komentēt

