Trind nagu kopšanas un stiprināšanas līdzekļi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aukstā laika un apkures sezonas iestāšanās man parasti nozīmē to, ka sejas āda kļūst sausāka un jutīgāka, plaukstām biežāk nepieciešama mitrināšana, bet nagi vairāk lūzt, šķeļas un slāņojas. Ja pret pirmo problēmu sekmīgi cīnos ar dr.Hauschka rožu sejas krēmu un otro apkaroju ar L’Occitane roku krēmiem, tad cīņā ar trešo man šoziem palīgā nāca divu soļu komplekts no Trind – nagu balzams un atjaunojoša laka.

Ar Trind produkciju iepazinos Baltic Beauty izstādē. Produktu klāsts ir plašs. Nevaru iedomāties roku nagu problēmu, kuras risināšanai nebūtu atrodams kāds līdzeklis.

Manā īpašumā nonākušā komplekta lietošana – reizi dienā uz tīriem nagiem jāuzklāj balzams, pēc pāris minūtēm tas jāiemasē nagos. Pēc tam jāklāj atjaunojošo laku. Tā katru dienu jādara divas nedēļas – katru dienu jānoņem iepriekšējā lakas kārta un pēc tam jāklāj jauna.

To es arī akurāti darīju divas nedēļas. Mani nagi tobrīd bija diezgan briesmīgā stāvoklī – trausli un saslāņojušies. Lietojot Trind komplektu, slāņošanas un lūšana gandrīz apstājās. Nagu stāvoklis uzlabojās, bet bija jāpagaida, kamēr tie ataugs, lai nagi izskatītos labi. Par līdzekļu iedarbību neko sliktu nevaru teikt, taču katru dienu atkārtot visu procedūru man bija apņēmība tikai tāpēc, lai varētu sniegt objektīvu atsauksmi.

Trind komplekts nopērkams par aptuveni 10 eiro.

Ja aukstajā laikā sanāk cīnīties ar sausiem, trausliem un slāņainiem nagiem, varu ieteikt vēl citu metodi – nakstssveces eļļas dzeršanu. Man palīdz zibenīgi!

2 thoughts on “Trind nagu kopšanas un stiprināšanas līdzekļi

  1. Zanda saka:

    Oi, man ar apņēmību iet traki uz nagu kopšanu, tāpēc atdevu komplektu draudzenei. Viņa lieto un šķiet, ka patīk. Produkti ir interesanti un patiks tiem, kas tiešām mīl rūpēties par saviem nadziņiem🙂

Komentēt

